אני לא כותב מאתמול, וזה השיר הראשון שכתבתי, והוא אחד האהובים עליי.
נ.ב.
אם אתם רוצים להשתמש במשו מהשיר, בכיף רק שימו ת'שם שלי יחד עם השיר.
אם גנבתם בלי קרדיט, מה אני אגיד לכם? לבריאות, כל כאלב ביג'י יומו.
אני לא כותב מאתמול, וזה השיר הראשון שכתבתי, והוא אחד האהובים עליי.
נ.ב.
אם אתם רוצים להשתמש במשו מהשיר, בכיף רק שימו ת'שם שלי יחד עם השיר.
אם גנבתם בלי קרדיט, מה אני אגיד לכם? לבריאות, כל כאלב ביג'י יומו.
נראה לי שהראית לי את זה כבר... אם אני זוכרת נכון :tongue:
בקיצור, אהבתי =] תמשיך ככה :wink:
יפה... תבנית בתים שחוזרת על עצמה... יש פוטנציאל אחי... כתיבה יפה והכל אבל אין כל כך עומק במילים אחי... פשוט דבר והיפוכו... בלי משמעות מעבר...
ציון: 7/10
אהבתי! אבל תנסה ליחס יותר חשיבות למילים ולא סתם לרשום שיר יפה...
אבל יש שורות מושקעות אני לא אומר שלא.!