Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: אז יאללה ננסה..

  1. #1
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים

    Post אז יאללה ננסה..

    אני לא כותב מאתמול, וזה השיר הראשון שכתבתי, והוא אחד האהובים עליי.

    נ.ב.
    אם אתם רוצים להשתמש במשו מהשיר, בכיף רק שימו ת'שם שלי יחד עם השיר.
    אם גנבתם בלי קרדיט, מה אני אגיד לכם? לבריאות, כל כאלב ביג'י יומו.
    קבצים שצורפו קבצים שצורפו

  2. #2
    ^^RoTeM^^ אורח
    נראה לי שהראית לי את זה כבר... אם אני זוכרת נכון :tongue:
    בקיצור, אהבתי =] תמשיך ככה :wink:

  3. #3
    .:ZICO:. .:ZICO:. מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    27/09/05
    הודעות
    2,070
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה... תבנית בתים שחוזרת על עצמה... יש פוטנציאל אחי... כתיבה יפה והכל אבל אין כל כך עומק במילים אחי... פשוט דבר והיפוכו... בלי משמעות מעבר...

    ציון: 7/10
    אהבתי! אבל תנסה ליחס יותר חשיבות למילים ולא סתם לרשום שיר יפה...
    אבל יש שורות מושקעות אני לא אומר שלא.!

נושאים דומים

  1. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26/12/08, 18:08
  2. אז יאללה לחגוג מחר שביתה!!!=)
    על ידי Rider בפורום מה שבראש
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 07/03/07, 21:44
  3. יעקוב רוצה שנגיד לו מזל טוב אז יאללה
    על ידי WarBeAsT בפורום Tactical Ops
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22/05/06, 15:01
  4. יאללה.. אז פה נמצאת ההתחלה-
    על ידי Cr4zY^De4moN בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31/03/06, 07:03
  5. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 20/12/04, 14:30
eXTReMe Tracker