פלוס התוספות זה בכלל..
אני אומר לכם אתם חייבים להוריד...
וגם תורידו כל מיני תוספות כמו כזאתי שמגדילה ומקטינה תמונות וגם מביאה לך את המקור של התמונה,
וכמו בודק איות באנגלית ועברית
וכמו זה שנותן לך להוריד סרטונים מיו טויב וכל מיני..
למי שיש FF ומשתמש בזה די הרבה מבין כמה שיש הבדל בינו לבין IE המעפן
www.firefox.com





הירשם כדי להגיב לנושא