כל גול של רונאלדיניו שווה דיון, הלא כן?
כל גול של רונאלדיניו שווה דיון, הלא כן?
לא ראיתי ;/
בעיטה חופשיתבמקור פורסם על ידי Rom4nz`
גול חמוד +