Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: אנשים כנסו בבקשה[בניית מפות]

  1. #1
    ^Lny ^Lny מנותק מכשיר עולם
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    שם פרטי
    לינוי
    הודעות
    5,429
    קיבל לייק
    0 פעמים

    אנשים כנסו בבקשה[בניית מפות]

    אנשים מישהו יכול לשים פה בבקשה קישור להורדה של תוכנה לבניית מפות?
    שמתי לב וכבר הרבה אנשים מבקשים את זה בתוך נושאים וזה ועכשיו גם אני צריך אותה:sad:
    אז פתחתי כבר נושא
    אז תודה למי ששם :0

  2. #2
    הסמל האישי של 4EvEr
    4EvEr 4EvEr מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    4,342
    קיבל לייק
    5 פעמים
    יש בנושא דביק TO AOT Editor
    הסברים יש פה
    http://forums.tactical-ops.to/forumdisplay.php?f=6

    זה באנגלית אם אתה לא יודע בעיה שלך תחפש משהו ישראלי שיודע להכין שיעזור לך .. ואין הרבה כאלה

    נעול

נושאים דומים

  1. כנסו בבקשה אנשים טובים
    על ידי ][*Vaako*][ בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31/08/06, 18:00
  2. מנהלים כנסו בבקשה
    על ידי Sys32 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 08/10/05, 18:12
  3. מנהלים כנסו בבקשה
    על ידי BigY בפורום בקשות ניהול
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24/08/05, 18:40
  4. אנשים כנסו ל Team.eVo#
    על ידי 4EvEr בפורום Tactical Ops
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10/03/05, 16:02
eXTReMe Tracker