http://www.mediafire.com/?miikyrxmyir
תודה רבה נשמה רק פעם הבאה שאת מעלה משהו תיכתבי בכותרת סינגל|XXXXX או אלבום|XXXXXX קיצר הבנת אז הפעם אני ישנה לך
אופסססס סורי
אין בעיה את בת?
כן אני בת...!!!!