כמו מוד כזה עם רימון גז כזה שמוריד חיים וגורם לשיעול של השחקן D=
עם מסיכה חדשה (מסיכת אבכ כזאת)
ורובה קשת ?? :O פרטים
זה יהיה בכל השרתים ? אפשר לשחק בזה ב CW
כמו מוד כזה עם רימון גז כזה שמוריד חיים וגורם לשיעול של השחקן D=
עם מסיכה חדשה (מסיכת אבכ כזאת)
ורובה קשת ?? :O פרטים
זה יהיה בכל השרתים ? אפשר לשחק בזה ב CW
לא זה סתם מוד לכיף
וטוב שעידן לא שם את זה לפני שבוע בסרבר של אליעד![]()
אפשר לשחק עם זה ב CW ?
טכנית אסור אבל מי יבדוק אם שניכם תסכימו לשחק את זה ב cw?
לכולם יש את זה..??? נשמע משו חזק
זה בטעות עידן ניסה לסדר לי במפות של דסרט שיהיה אפשר לקנות רק דסרט והנה התוצאות :laugh:
עוד 10 דקות זה יסתדר
זה ישןןן יש את מתחילת הפאטצ' 3.5 באירופה משחקים עם זה הרבה...
אחד הבחירות הכי גרועות שראיתי לשים DED3 עם desert eagle only
אי אפשר להתקרב לבסיס של האויב בלי פלאש/סמוק שהם לא ירו בך מלמעלה....
כן אה קובי? מעניין שזה יצא רק לפני כמה ימים.
בעיקרון המפה הזו היא רק לde+snp, בלי snp זה יהיה משעמם מאוד ולא כיף.במקור פורסם על ידי mikeVANdike
לא נתקלתי בסרברים שמשחקים בDED3 עם de only.
אולי בגלל שאין לי TO זה לא אותו דבר...במקור פורסם על ידי GarGaMeL-
תביא תמונה של החבילההה אני יגיד לך..
אני זוכר שמזמן אני שיחקתי בשרתים באירופה והיה שם נשקים מוזרים מלבן כזה ארוך חחח כמו הנשק הישראלי החדש שבנו,ורימון כמו SMOKE רק בצבא אדום שמוריד לך חיים,שיחקתי בזה מזמן גיא,נשבעע
גם אני שיחקתי בזה מלפני שנתיים אפילו בסרבר אירופאיבמקור פורסם על ידי Rom4nz`
גם עם רימון כזה שאתה שם על דלת נגיד ואז הוא מפעיל לייזר בן 2 הקירות ומי שנכנס יורד לו חיים או מתפוצץ כבר שחכתי..
ישן כל החרא הזה
ישן אבל זה כיף!!
לא נמאס מהרגיל ? ככל שמחדשים את הנשקים ואת המשחק לכלאן ווארים זה יותר כיף
יותר אפשרויות, טקטיקות חדשות לא הרגילות החרושות כל הזמן
כולה tostweapons בגירסא חדשה.
היה את זה מזמן בפאטץ' 3.4 אבל כשיצא 3.5 זה לא פעל עליו.
אחד בשם MadMax סידר את זה שזה יפעל גם ב3.5.
התקנתי את זה אצל רז בשרת בשביל מפות כמו cellar/ded3 שישחקו שם רק DE בלי להתחיל לשכנע את האנשים לשחק רק DE.
ו-DED3 זה מפה שנוצרה בשביל de only ומי שמתווכח שילחץ F3 בשרת ויראה את זה
לדעתי זה בהרבה יותר כייף לשחק במפה הזאת ככה...
יופי תעדכנו את כל הסרברים שיהיה את הנשקים האלה =]
הנשקים האלה זה סתם לכייף לא התקנתי את זה בכלל בשביל זהבמקור פורסם על ידי Nąti
מדי פעם אפשר לשים אבל אין מצב שאני שם את זה קבוע
לא לא זה לא כיף !
למה לא זה רק מוסיף אפשרויות זה כיף!במקור פורסם על ידי ^idNz
במקור פורסם על ידי ^idNz
קודם כל מי שיוצר תמפות האלה מלתחילה הוא נוב מעפן שלא מצליח להסתדר עם כל הנשקים, ולא צריך להיות מיוחד בשביל להבין שאם מישהו עם איימ ממוצע משחק נגדך אבל מחליט להתקמפר אין מצב שאתה מצליח להגיע לבסיס שלו בלי רימונים (פלאש / סמוק ) לפני שאתה מת.
אני ואליעד שיחקנו בזה, כל הזמן הולכים לבסיס שלהם והם תמיד עומדים למעלה במרפסת עושים לנו קליפינג (מה הסיכוי שתהרוג מישהו שכולך חשוף ואצלו רואים רק פיקסל קטן של ראש? ) ורב הזמן נהרגנו לפני שהספקנו להגיע לשם.
פשוט מפה מגעילה והורסת את הסטייל של TO, לכו שחקו CS אם כבר, יש שמה מלא מפות מגעילות כאלה...
DED3 חרא מפה
אבל הנושא על הנשקים mikeVANdike אז תענה לנושא =O