שיר טוב =]
[HIDE]http://upload-il.com/file/25056/-------------------------------------------------------------------------2.mp3.html[/HIDE]
שיר טוב =]
[HIDE]http://upload-il.com/file/25056/-------------------------------------------------------------------------2.mp3.html[/HIDE]
נערך בפעם האחרונה על ידי psycho : 26/04/07 ב 17:28
חחח שחר חבר שלי XD
תודה
כן כן יגל :>
תודה.
חחחח באמא שלי, למד איתי בכיתה במקיף ר"ג... יודע מה סע לסילבר בר בראשון לציון... זה של אח שלו ותשאל אותו סבבה?
תודה אחויההה
תודה נשמהה
תודה אחינו