[HIDE]http://www.fileflyer.com/view/y6aYsBg [/HIDE]
אין דבר כזה כולם שמעו את זה לפחות פעם אחת
"יאלה פטימה "
תורידו שיר יפה
מרוקאים חובה חחחח .