ישבתי לשחק חצי שיכור טקטיקל בכיף שלי, אני בא ורואה איזה יתוש על המסך ואני יורה עליו עם הDE ואנלא מבין למה הוא לא זז, לקח לי איזה שנייה לקלוט ;0
ישבתי לשחק חצי שיכור טקטיקל בכיף שלי, אני בא ורואה איזה יתוש על המסך ואני יורה עליו עם הDE ואנלא מבין למה הוא לא זז, לקח לי איזה שנייה לקלוט ;0
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה קרה לי פעם גם אבל לא הייתי שיכור :מוזר:
lol
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היתוש בוט לא זז שהוא יורה
wtf ;[
lolllllllllllllll
eize hazak
ga ma s-shaka said hazak!!
נקרעתי פה מצחוק!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחאיזה שיכורררר
hhhhh nispacti
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחOriginally posted by myth@Aug 10 2005, 06:37 PM
ישבתי לשחק חצי שיכור טקטיקל בכיף שלי, אני בא ורואה איזה יתוש על המסך ואני יורה עליו עם הDE ואנלא מבין למה הוא לא זז, לקח לי איזה שנייה לקלוט ;0
אחד החזקים![]()
![]()
:מעלה: :מעלה: :מעלה:
בואנה יא מסטול הייתה יורה עליו עם סנייפר
אבל קלוט קטע היום קמתי בבוקר אני רואה ליד החלון שלי יתוש מת ואלוהים יודע איך הוא מת או איך הוא הגיע לשמה בכלל!!
lol
הרסתה....Originally posted by עג'מי@Aug 23 2005, 08:08 PM
בואנה יא מסטול הייתה יורה עליו עם סנייפר
אבל קלוט קטע היום קמתי בבוקר אני רואה ליד החלון שלי יתוש מת ואלוהים יודע איך הוא מת או איך הוא הגיע לשמה בכלל!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה אחד המצחיקים
חלש ביותר אחיOriginally posted by עג'מי@Aug 23 2005, 06:08 PM
בואנה יא מסטול הייתה יורה עליו עם סנייפר
אבל קלוט קטע היום קמתי בבוקר אני רואה ליד החלון שלי יתוש מת ואלוהים יודע איך הוא מת או איך הוא הגיע לשמה בכלל!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחח