פתחו פה פורום רגאיי בשעה טובה ומוצלחת !
אז ככה לסיפתח שכול אחד ירשום פה את שלושת השירים שהוא הכי אוהב !
1) Legalize It - Peter Tosh
2) Bob Marley - Waiting In Vain
3) black uhuru - natural mystic
פתחו פה פורום רגאיי בשעה טובה ומוצלחת !
אז ככה לסיפתח שכול אחד ירשום פה את שלושת השירים שהוא הכי אוהב !
1) Legalize It - Peter Tosh
2) Bob Marley - Waiting In Vain
3) black uhuru - natural mystic
חחח אני מבין שאין לאף אחד !? חחחחח אוקי
bob marley-bufalo solider
bob marley-bad boys
collie buddz-come around
תיקון טעות נתי חביבי .. bad boys זה לא בוב מארלי שר ...
זה בוב מרלי אחי בדוק... אני יעלה בהזדמנות ושמע שזה הוא..
חחח אני מכיר את השיר הזה טוב מאוד וזה לא בוב מארלי :o_O:
השיר הוא של 12 - Inner Circle - Bad Boys
מהאלבום Inner.Circle.Bad.To.The.Bone
כן זה ידוע כבר אבל הבחור לא יורד מהעמדה שלו שזה בוב מארלי !