תכתבו גם למה
אני אישית אוהב ב-MP3 כי הוא קטן אפשר לפוצץ אותו בשירים והוא נייד
תכתבו גם למה
אני אישית אוהב ב-MP3 כי הוא קטן אפשר לפוצץ אותו בשירים והוא נייד
במחשב.. אבל עוד מעט אני יקבל MP3 אז יהיה טוב![]()