מישהו יודא להחין ביתים או יש לו טוחנה להחנת בתים???????????????
נ.ב
קתבתי שיר ואני צריח רק שמישו יבנא לי לזה בית!
מישהו יודא להחין ביתים או יש לו טוחנה להחנת בתים???????????????
נ.ב
קתבתי שיר ואני צריח רק שמישו יבנא לי לזה בית!
fruity loops
Qbass
IT (אימפולס טראקר) תוכנה ישנה אבל...