יש מצב שהווינדוס שאמיר הזה העלה..הוא רק לסוג ווינדוס פרופשיונלל..ולא לאום הודישן..
למה זה לא פועל לי על ווינדוס אום הודישןן זה רושם לי שהקוד לא טוב..
מה אתם אומרים?
יש מצב שהווינדוס שאמיר הזה העלה..הוא רק לסוג ווינדוס פרופשיונלל..ולא לאום הודישן..
למה זה לא פועל לי על ווינדוס אום הודישןן זה רושם לי שהקוד לא טוב..
מה אתם אומרים?
יש מצב אחי..
יש מצב שלא תפתחו דיונים חסרי תועלת כאלה?
לפחות תן פירוט מינימלי, אתה רציני כשאתה חושב שמישהו יעזור לך ככה?
איזה פירוט בדיוק אני צריך לתת בקשר לזה?