אוקיי אז יש את אלה שרצו לדעת איך שמים במוד נשק צף.. נשק שאפשר לקחת גם..
אוקיי אז זה הולך ככה
זאת הפונקציה..AddStaticPickup
טוב עזבו בואו אני יירשום בשבילכם וזהו...
עכשיו פה אתם יודעים שמה ששמתי זה משגר טילים בגלל ההערה אבל, אפשר גם שתחליטו מה יהיה...AddStaticPickup( 359, 2, 2241.9578, 320.3558, 6.6617 ); //RPG
לא חייבים נשקים יש את שאר הפיקאפים.. מבנים חמודים, צעצועים, רמפות, ועוד מלא שטויות..
אז בואו בנתיים לפני החלק הזה אני יסביר את הבתים
AddStaticPickup(model,type,X,Y,Z)
Model: לכל פיקאפ יש מודל.. זתומרת פה אתם בוחרים איזה פיקאפ לשים
Type: פה אתם מחליטים מה המצב שיהיה לפיקאפ.. אתם רושמים פה את המספר 2 בד"כ שזה נשק
x: קורדינציה
y: קורדינציה
Z: קורדינציה
הנה רשימת המצבים של הפיקאפ שתשימו
0: הפיקאפ לא מוצג
2: יש עוד פיקאפ דקה אחרי שנלקח
3: אפשר לקחת את הפיקאפ אבל לא יהיה עוד אחד אחריו
4: נעלם זמן קצר אחרי שנוצר (בד"כ שמים את זה מתיי שמישהו מת והנשקים שלו נעלמים
5: נעלם זמן קצר אחרי שנוצר (בד"כ שמים את זה מתיי שמישהו מת והנשקים שלו נעלמים
8: בלתי נראה אבל אפשר לקחת אותו
11: מתפוצץ כמו פצצה כמה שניות אחרי שנוצר (אפשר להישתמש בו בכל מיני דברים
12: מתפוצץ כמה שניות אחרי שנוצר אבל חלש יותר
13: נעלם לאט לאט לתוך האדמה..
15: אפשר לקחת את הפיקאפ אבל לא יהיה עוד אחד אחריו
19: אפשר לקחת את הפיקאפ אבל הוא לא ישפיע, לא ייתן כלום,(אפשר להישתמש כאייקון מידע, תפריטים ועוד
22: אפשר לקחת את הפיקאפ אבל לא יהיה עוד אחד אחריו
האאא כן איך שכחתי: כל זה מתרחש ב OnGamesModInit זה ברור מן הסתם, אבל אתם בטח מתחילים אז תיעזרו בזה!
נלקח מפורום אחר.
תהנו!!!!!![]()