Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

אשכול: aTm Vs Kcity

  1. #1
    Jumper Jumper מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    02/10/05
    הודעות
    6,673
    קיבל לייק
    0 פעמים

    aTm Vs Kcity

    aTm Line up
    Jumper
    Brinx
    mclaren
    Orlz(fake in blaze
    Idan007
    Kcity Lineup
    mihal
    insynt
    Yermi Kaplan
    lavi(fake in blaze
    Tanir
    Maps
    Blaze of glory,Rebirth
    Blaze Of Glory
    sf

    Trr

    Rebirth
    Trr

    Sf


    Final Score
    33-15 ל aTm

  2. #2
    Coh3nz Coh3nz מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/10/07
    שם פרטי
    שלומי
    הודעות
    1,750
    קיבל לייק
    0 פעמים
    משחק טובבב של aTm GG קרעתם אותם ב-blaze

  3. #3
    הסמל האישי של WickedSick
    WickedSick WickedSick מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/11/05
    שם פרטי
    יותם
    הודעות
    13,516
    קיבל לייק
    4 פעמים
    בBLAZE הם היו אמורים לדפוק לכם לפחות 10-2 ,
    לביא שיחק וזאת פעם ראשונה שהוא שיחק CW חחח :ס

  4. #4
    הסמל האישי של tarnegolz
    tarnegolz tarnegolz מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/05/06
    הודעות
    4,004
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לביאאאאאאא חחחחחחחחחחחחחח

  5. #5
    `Shox `Shox מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    25/02/08
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    5,458
    קיבל לייק
    3 פעמים
    אחלה משחק aTm
    ריפורט יפה,מושקע
    האכלתם אותם יפה ב-rebirth

  6. #6
    אוראל בן-חיים אוראל בן-חיים מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/05/07
    הודעות
    2,972
    קיבל לייק
    0 פעמים
    היה לי חרא מישחק אני מתחיל לדבר באיסי באמצע הcw חחחח היה משעמם

  7. #7
    Nave` Nave` מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    01/05/07
    הודעות
    1,104
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה עבודה טובה חברה

  8. #8
    SnkZ` SnkZ` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/01/07
    הודעות
    606
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה אחלה משחק atm

נושאים דומים

  1. aTm Vs @INT - [Report]-
    על ידי ProJecT^X בפורום Tactical Ops
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 02/01/08, 02:32
  2. aTm Vs tAc - 4X4 - 34-14
    על ידי Mescaline` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 31/12/07, 22:52
  3. aTm Vs d3s - 4vs4 - WTF
    על ידי Mescaline` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 30/12/07, 19:05
  4. aTm Vs d3s - 5x5
    על ידי Mescaline` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 30/12/07, 17:22
  5. aTm Vs Sk - 4x4
    על ידי Mescaline` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 27/12/07, 14:09
eXTReMe Tracker