אם תשימו לב למעלה, שינינו קצת דברים.
עשינו את זה כדי שלמעלה לא יהיה באלאגן.
אתם יכולים לראות בקישורים מהירים, כל מיני דברים כמו משחקייה, חסומים, לוח הבקרה[פרופיל] וכו'.
תהנו
אם תשימו לב למעלה, שינינו קצת דברים.
עשינו את זה כדי שלמעלה לא יהיה באלאגן.
אתם יכולים לראות בקישורים מהירים, כל מיני דברים כמו משחקייה, חסומים, לוח הבקרה[פרופיל] וכו'.
תהנו
סבבה רק תעלה ל - AKNF את ההודעות ל-2500 עוד פעם, תודה.
שתוק יא זין לא היו לו 2500 היו לו 1700Originally posted by KilderSlive@1-10-2005 בשעה 19:54
סבבה רק תעלה ל - AKNF את ההודעות ל-2500 עוד פעם, תודה.
כן לא זכור לי 2500
במשתמש הראשון שלי הייתי שני אחרי אורי
פשוט שכחתי את הסיסמא
היו לי 2000 ועוד ה-500 במשתמש לפני הפריצה.
2000+500=2500
k?kk
תראו את המשתמש שכתב את הת'רד של המשחק בהמשכים
זה השמשתמש הראשון
ואי איזה סוס אחי