Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

אשכול: מה עם הגאדרים?

  1. #1
    kapcheR kapcheR מנותק Esports fan
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    680
    קיבל לייק
    0 פעמים

    מה עם הגאדרים?

    המון זמן שהגאדרים לא פעילים ... מתי הם יחזרו ? (בתקווה שהם יחזרו)
    בתודה מראש

  2. #2
    הסמל האישי של Idan
    Idan Idan מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    10,049
    קיבל לייק
    574 פעמים
    כל התנאים קיימים,
    טיאס, שרת, בוט במירק שיכול לארגן את המשחק אוטומטית.
    הדבר היחידי שחסר - שחקנים שישחקו.

  3. #3
    הסמל האישי של Ym92
    Ym92 Ym92 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/12/07
    הודעות
    492
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אז איפה השחקנים איפה?
    אני בטוח שיש מלא שרוצים, אבל אף אחד לא מעז לכתוב !add וככה אין אפילו שחקן אחד.
    אם יהיה אחד יהיו שניים, אם יהיו שניים יהיו שלושה.....

  4. #4
    הסמל האישי של krizZje
    krizZje krizZje מנותק ?1v1 knife @ batyam
    תאריך הצטרפות
    16/03/08
    הודעות
    546
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאללה בואו נארגן היום גאטר

  5. #5
    KEYNAN KEYNAN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/03/08
    הודעות
    879
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאללה.. כנס ו לערוץ ונארגכן..

  6. #6
    הסמל האישי של Fugitive
    Fugitive Fugitive מנותק Village leader
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    היום יותם ניסה
    נרשם ראשון
    באתי אחריו
    וזהו אפאחד לא בא :|
    בואו ננסה שוב מחר..

נושאים דומים

  1. מה עם הטקטיקל החדש?
    על ידי The1 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 31/10/05, 17:25
  2. מה עם פורום האקינג?
    על ידי M a Y R e X בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08/10/05, 19:33
  3. מה עם האתגר?
    על ידי Ludacris בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06/07/05, 01:07
eXTReMe Tracker