המון זמן שהגאדרים לא פעילים ... מתי הם יחזרו ? (בתקווה שהם יחזרו)
בתודה מראש![]()
המון זמן שהגאדרים לא פעילים ... מתי הם יחזרו ? (בתקווה שהם יחזרו)
בתודה מראש![]()
כל התנאים קיימים,
טיאס, שרת, בוט במירק שיכול לארגן את המשחק אוטומטית.
הדבר היחידי שחסר - שחקנים שישחקו.
אז איפה השחקנים איפה?
אני בטוח שיש מלא שרוצים, אבל אף אחד לא מעז לכתוב !add וככה אין אפילו שחקן אחד.
אם יהיה אחד יהיו שניים, אם יהיו שניים יהיו שלושה.....
יאללה בואו נארגן היום גאטר
יאללה.. כנס ו לערוץ ונארגכן..
היום יותם ניסה
נרשם ראשון
באתי אחריו
וזהו אפאחד לא בא :|
בואו ננסה שוב מחר..