rTc Line Up:
Dan1el^
Mrs.Nanoli Aka Evyathar
Posh Aka Shark
r4w Line Up:
UnKnow
Shadow
Player1897 Aka lior
מפות: rTc Map~Scope
r4w Map~Blister
סיכום:
היה כיף נחמד ונעשה רימצ' אביב הרכש החדש מפציץ :]
ואני עדיין רוצה דמו של Unknow הזה
GG
rTc Line Up:
Dan1el^
Mrs.Nanoli Aka Evyathar
Posh Aka Shark
r4w Line Up:
UnKnow
Shadow
Player1897 Aka lior
מפות: rTc Map~Scope
r4w Map~Blister
סיכום:
היה כיף נחמד ונעשה רימצ' אביב הרכש החדש מפציץ :]
ואני עדיין רוצה דמו של Unknow הזה
GG
נערך בפעם האחרונה על ידי `Shox : 04/08/08 ב 00:19
חחחחחח מה עשיתי שאתה רוצה תדמו שלי ?!
דניאל אנ נוון היה ליאור ופלייר משהו היה עוז..
קיצור היה משחק חמוד בסקופ היה סבבה שני הקבוצות שחקו טוב ובבליסטר ואוא אינעל העולם ליאור ועוז שניהם נשארו על 0 הריגות ולא עשו כמעט דימג'..
אבל לא נורא מקווה לרימאטץ' ולא חש וב לי הניצחון כרגע אני מקווה שהכלאן הזה יהיה פעיל..
gg
חרא משחק שלי בצד השני בסקופ אבל בבליסטר עשיתי סתם FF 80 כמה פעמים הייתי יכול להיות מקום 2
ותנו לאביב בהצלחה בקלאן אחלה שחקן
בבליסטר סתם שיחקנו בגלל זה לא יצא לנו להרוג כל כך אבל היה מצחיק
הינה הדמו שלי תהנה :
http://rapidshare.com/files/134602011/demo.dem.html
דניאל אם בא לך רימאטץ בוא עכשיו לאי סי קיו
נערך בפעם האחרונה על ידי `Shox : 04/08/08 ב 01:07
אבל תעלה אותו לכלאן בייס פה זה לא מעניין אותי
טוב קודם כול היה משחק טוב
דבר שני אני חדש ב-כלאן אבל ראיתם מה זה TeamWark
ועוד דבר אחד תפשיקו להגיד שלו שיחקתם רציני ב-בליסטר
זה לא נכון פשוט נתנו לכם בראש ואתם לא מודים
טוב לא משנה אני החלתתי שאני יהיה ב-rTc
משחק טוב
Gg rTc
![]()
מה אתה רוצה דניאל תעלה ודי