Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

אשכול: rTc Vs r4w 3X3

  1. #1
    `Shox `Shox מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    25/02/08
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    5,458
    קיבל לייק
    3 פעמים

    rTc Vs r4w 3X3

    rTc Line Up:

    Dan1el^
    Mrs.Nanoli Aka Evyathar
    Posh Aka Shark

    r4w Line Up:

    UnKnow
    Shadow
    Player1897 Aka lior

    מפות: rTc Map~Scope
    r4w Map~Blister












    סיכום:
    היה כיף נחמד ונעשה רימצ' אביב הרכש החדש מפציץ :]
    ואני עדיין רוצה דמו של Unknow הזה
    GG
    נערך בפעם האחרונה על ידי `Shox : 04/08/08 ב 00:19

  2. #2
    הסמל האישי של L1@R
    L1@R L1@R מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    30/06/08
    שם פרטי
    ליאור
    הודעות
    2,562
    קיבל לייק
    18 פעמים
    חחחחחח מה עשיתי שאתה רוצה תדמו שלי ?!

  3. #3
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    דניאל אנ נוון היה ליאור ופלייר משהו היה עוז..

    קיצור היה משחק חמוד בסקופ היה סבבה שני הקבוצות שחקו טוב ובבליסטר ואוא אינעל העולם ליאור ועוז שניהם נשארו על 0 הריגות ולא עשו כמעט דימג'..
    אבל לא נורא מקווה לרימאטץ' ולא חש וב לי הניצחון כרגע אני מקווה שהכלאן הזה יהיה פעיל..

    gg

  4. #4
    הסמל האישי של ^Evya
    ^Evya ^Evya מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    04/01/08
    שם פרטי
    אביתר
    הודעות
    4,462
    קיבל לייק
    1 פעמים
    חרא משחק שלי בצד השני בסקופ אבל בבליסטר עשיתי סתם FF 80 כמה פעמים הייתי יכול להיות מקום 2
    ותנו לאביב בהצלחה בקלאן אחלה שחקן

  5. #5
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי -XploSioN צפה בהודעה
    חרא משחק שלי בצד השני בסקופ אבל בבליסטר עשיתי סתם FF 80 כמה פעמים הייתי יכול להיות מקום 2
    ותנו לאביב בהצלחה בקלאן אחלה שחקן

    אגב דמו שלו לכלאן בייס..

  6. #6
    הסמל האישי של L1@R
    L1@R L1@R מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    30/06/08
    שם פרטי
    ליאור
    הודעות
    2,562
    קיבל לייק
    18 פעמים
    בבליסטר סתם שיחקנו בגלל זה לא יצא לנו להרוג כל כך אבל היה מצחיק

  7. #7
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי L1@R צפה בהודעה
    בבליסטר סתם שיחקנו בגלל זה לא יצא לנו להרוג כל כך אבל היה מצחיק

    מה שאמרתה עכשיו מצחיק

  8. #8
    `Shox `Shox מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    25/02/08
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    5,458
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dead`pool צפה בהודעה
    אגב דמו שלו לכלאן בייס..
    scope blister? הוא מעלה עכשיו אני שם בריפורט איזה מפה ?

  9. #9
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי `sHox/Daniel צפה בהודעה
    scope blister? הוא מעלה עכשיו אני שם בריפורט איזה מפה ?

    שניהם ואל תדאג אתה מכיר אותי אני רק רוצה להיות בטוח..כשאני יקבל אותם ואתן מבט אני יאשר

  10. #10
    `Shox `Shox מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    25/02/08
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    5,458
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dead`pool צפה בהודעה
    שניהם ואל תדאג אתה מכיר אותי אני רק רוצה להיות בטוח..כשאני יקבל אותם ואתן מבט אני יאשר

    סבבה אחי הוא מעלה את שתיהם

  11. #11
    הסמל האישי של L1@R
    L1@R L1@R מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    30/06/08
    שם פרטי
    ליאור
    הודעות
    2,562
    קיבל לייק
    18 פעמים
    הינה הדמו שלי תהנה :
    http://rapidshare.com/files/134602011/demo.dem.html

  12. #12
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    דניאל אם בא לך רימאטץ בוא עכשיו לאי סי קיו

  13. #13
    `Shox `Shox מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    25/02/08
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    5,458
    קיבל לייק
    3 פעמים
    נערך בפעם האחרונה על ידי `Shox : 04/08/08 ב 01:07

  14. #14
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אבל תעלה אותו לכלאן בייס פה זה לא מעניין אותי

  15. #15
    aviv2140 aviv2140 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    30/11/07
    הודעות
    49
    קיבל לייק
    0 פעמים

    Smile Gg

    טוב קודם כול היה משחק טוב

    דבר שני אני חדש ב-כלאן אבל ראיתם מה זה TeamWark

    ועוד דבר אחד תפשיקו להגיד שלו שיחקתם רציני ב-בליסטר

    זה לא נכון פשוט נתנו לכם בראש ואתם לא מודים

    טוב לא משנה אני החלתתי שאני יהיה ב-rTc

    משחק טוב

    Gg rTc


  16. #16
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי aviv2140 צפה בהודעה
    טוב קודם כול היה משחק טוב

    דבר שני אני חדש ב-כלאן אבל ראיתם מה זה TeamWark

    ועוד דבר אחד תפשיקו להגיד שלו שיחקתם רציני ב-בליסטר

    זה לא נכון פשוט נתנו לכם בראש ואתם לא מודים

    טוב לא משנה אני החלתתי שאני יהיה ב-rTc

    משחק טוב

    Gg rTc

    לא אמרתי שלא שיחקנו רציעני..ליאור ועוז מחפשים תירוצים תכלס אבל אני נתתי את מה שאני יכול ולא זלזלתי ולא כלום איך אפשר לזלזל במישהו אם הוא יותר טוב ממך?
    אבל הם שיחקו בלי רצון זה נכון

  17. #17
    `Shox `Shox מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    25/02/08
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    5,458
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dead`pool צפה בהודעה
    אבל תעלה אותו לכלאן בייס פה זה לא מעניין אותי
    מה כלאן בייס אני מביא לך דמו מיצידי תעלה קונפליקט ותירשום שיבדוק את הדמואים..

  18. #18
    Dead`pool Dead`pool מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/04/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה אתה רוצה דניאל תעלה ודי

  19. #19
    Jumper Jumper מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    02/10/05
    הודעות
    6,673
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי -XploSioN צפה בהודעה
    חרא משחק שלי בצד השני בסקופ אבל בבליסטר עשיתי סתם FF 80 כמה פעמים הייתי יכול להיות מקום 2
    ותנו לאביב בהצלחה בקלאן אחלה שחקן
    אוו שתוק כבר יא הומו אתה רואה איך אתה דואג ל SCORE שלך?

נושאים דומים

  1. rTc Vs GreenL 3x3
    על ידי Daniel` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 15/07/08, 02:15
  2. rTc Vs xGs |3x3
    על ידי CaniBal בפורום Tactical Ops
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 14/07/08, 01:23
  3. rTc Vs Fd 3x3
    על ידי Daniel` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11/07/08, 21:35
  4. rTc Vs Swat 3x3
    על ידי `Shox בפורום Tactical Ops
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 15/06/08, 20:18
  5. rTc Vs Pdt 3x3
    על ידי `Shox בפורום Tactical Ops
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14/06/08, 20:28
eXTReMe Tracker