Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

אשכול: מנהלים כנסו

  1. #1
    .:ZICO:. .:ZICO:. מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    27/09/05
    הודעות
    2,070
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לדעתי צריך לעשות מוד חדש לשחר שהמוד הזה יהיה 'בעלים' כי יש הרבה מנהלים ראשיים...

  2. #2
    M a Y R e X M a Y R e X מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    09/09/05
    הודעות
    1,196
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ראסמי
    20 מנהליים ראשיים ..

  3. #3
    DareDevil DareDevil מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    23/12/04
    הודעות
    4,501
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כולה 5
    מה 20
    לדעתי בנתיים זה מיותר..
    אם היו יותר אז אולי..

  4. #4
    D.j Evil D.j Evil מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    גם אני חושב שצריך לעשות... בעלי הפורום.. מנהלים גלובלים.. מנהלים ראשים.. מנהלים.. ופקחים

  5. #5
    -X-Style- -X-Style- מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    שם פרטי
    מתן
    הודעות
    2,749
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by D.j Evil@14-10-2005 בשעה 10:44
    גם אני חושב שצריך לעשות... בעלי הפורום.. מנהלים גלובלים.. מנהלים ראשים.. מנהלים.. ופקחים
    אחי יש את זה כבר...

  6. #6
    D.j Evil D.j Evil מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש נגיד בעלי הפורום וזה אחי??

    למה עוד לא ראיתי אחד

  7. #7
    -X-Style- -X-Style- מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    שם פרטי
    מתן
    הודעות
    2,749
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כי הם כרגע לא פה שהם יכנסו תראה אותם בצבע כתום

  8. #8
    D.j Evil D.j Evil מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    [COLOR=green]לא אחי אבל תבין.. אלה הם [COLOR=orange]מנהלים ראשיים
    אנחנו רוצים...

    שיהיה כתוב...

    בעל הפורום..

  9. #9
    -X-Style- -X-Style- מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    שם פרטי
    מתן
    הודעות
    2,749
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אהההה טוב אחי

  10. #10
    D.j Evil D.j Evil מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תגיד אחי אתה רואה שאני כותב [COLOR=red]בצבעים ?? [COLOR=purple] ??? [COLOR=orange] ???

    כי אני רואה משהו אחר זה כותב לי [color= iblue] (סתם דוגמא) ולא כותב בצבע

  11. #11
    -X-Style- -X-Style- מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    שם פרטי
    מתן
    הודעות
    2,749
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא אחי זה רושם כמו שאמרת מה אתה לא יודע איך לשים צבעים??

  12. #12
    D.j Evil D.j Evil מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא אחי...

    איך?

  13. #13
    -X-Style- -X-Style- מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    שם פרטי
    מתן
    הודעות
    2,749
    קיבל לייק
    0 פעמים
    את רושם את הדבר שאתה רוצה נגיד:
    "DJ" אז אתה לוקח את הDJ מסמן אותו ואז הולך
    לאיזה צבע שאתה בוחר
    והנה יצא לך כתב בצבע
    המדריך נכתב ע"י X-BoY

    כל הזכויות שמורות-CopyRight
    חחחחח סתם!!!

  14. #14
    BaJo/ShortY BaJo/ShortY מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    07/07/05
    הודעות
    7,621
    קיבל לייק
    5 פעמים
    מתן אתה דפוק
    רעיון חמוד.

  15. #15
    D.j Evil D.j Evil מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/10/05
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחח שווה


    [color=purple]תודה אחי

  16. #16
    -X-Style- -X-Style- מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    שם פרטי
    מתן
    הודעות
    2,749
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אין בעד מה!!

נושאים דומים

  1. בקשה-מנהלים כנסו
    על ידי MiKoZ בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04/09/05, 13:30
  2. מנהלים כנסו
    על ידי P_uMa בפורום בקשות ניהול
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25/08/05, 20:41
  3. מנהלים כנסו בבקשה
    על ידי BigY בפורום בקשות ניהול
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24/08/05, 18:40
  4. מנהלים כנסו
    על ידי BigY בפורום מה שבראש
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19/08/05, 11:36
  5. מנהלים כנסו
    על ידי ShortY בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12/04/05, 06:58
eXTReMe Tracker