לדעתי צריך לעשות מוד חדש לשחר שהמוד הזה יהיה 'בעלים' כי יש הרבה מנהלים ראשיים...
לדעתי צריך לעשות מוד חדש לשחר שהמוד הזה יהיה 'בעלים' כי יש הרבה מנהלים ראשיים...
ראסמי
20 מנהליים ראשיים ..
כולה 5
מה 20
לדעתי בנתיים זה מיותר..
אם היו יותר אז אולי..
גם אני חושב שצריך לעשות... בעלי הפורום.. מנהלים גלובלים.. מנהלים ראשים.. מנהלים.. ופקחים![]()
אחי יש את זה כבר...Originally posted by D.j Evil@14-10-2005 בשעה 10:44
גם אני חושב שצריך לעשות... בעלי הפורום.. מנהלים גלובלים.. מנהלים ראשים.. מנהלים.. ופקחים![]()
יש נגיד בעלי הפורום וזה אחי??
למה עוד לא ראיתי אחד![]()
כי הם כרגע לא פה שהם יכנסו תראה אותם בצבע כתום
[COLOR=green]לא אחי אבל תבין.. אלה הם [COLOR=orange]מנהלים ראשיים
אנחנו רוצים...
שיהיה כתוב...
בעל הפורום..
אהההה טוב אחי
תגיד אחי אתה רואה שאני כותב [COLOR=red]בצבעים ?? [COLOR=purple] ??? [COLOR=orange] ???
כי אני רואה משהו אחר זה כותב לי [color= iblue] (סתם דוגמא) ולא כותב בצבע
לא אחי זה רושם כמו שאמרת מה אתה לא יודע איך לשים צבעים??
לא אחי...
איך?
את רושם את הדבר שאתה רוצה נגיד:
"DJ" אז אתה לוקח את הDJ מסמן אותו ואז הולך
לאיזה צבע שאתה בוחר
והנה יצא לך כתב בצבע
המדריך נכתב ע"י X-BoY
כל הזכויות שמורות-CopyRight
חחחחח סתם!!!
מתן אתה דפוק
רעיון חמוד.
חחח שווה
[color=purple]תודה אחי
אין בעד מה!!