Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 33

אשכול: הבהרה בקשר ל- eSrael .cod4

  1. #1
    הסמל האישי של freakazoid
    freakazoid freakazoid מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/11/07
    הודעות
    972
    קיבל לייק
    0 פעמים

    Arrow הבהרה בקשר ל- eSrael .cod4

    אז ככה, כפי שכולכם ראיתם קבוצתי כבר לא חלק מהאירגון.

    ע"פ הנהלת eSrael, הם טוענים שהרמה בארץ ירדה בצורה דרסטית ( אני לא מתכוון להתווכח, אני מכבד כל החלטה).

    לכן החליטו שאין צורך בקבוצת קוד4.

    לשאלה הגדולה :
    האם eSrael יביאו קבוצת COD4 אחרת ?

    אז התשובה היא שלא, לא תהיה קבוצת COD4, כך לפחות הבנתי מ- Infancy

  2. #2
    beetlejuice beetlejuice מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    71
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בלה בלה. זה הכל בגלל שאתה ו"קבוצתך" לא עשיתם כלום.

  3. #3
    הסמל האישי של freakazoid
    freakazoid freakazoid מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/11/07
    הודעות
    972
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא עשינו כלום ?

    viio fanbot detected

    מה הם עשו ? ישבו כל היום ושיחקו CB כשאני לא הייתי פה ? (הרכב חסר)

  4. #4
    bibi bibi מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    28/11/07
    הודעות
    249
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה אתה שמח ?

    זה רק מראה שבMGC הגדולים בארץ חושבים שקוד4 זה משחק מסריח (וגם הקהילה שלו )

    ועכשיו את האמת beetle - אתה בטוח שאתה לא פייק ניק של מישהו בviio ?
    נערך בפעם האחרונה על ידי bibi : 26/10/08 ב 22:30

  5. #5
    animor animor מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    20/07/08
    הודעות
    310
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אפשר הסבר מה זה בדיוק הארגון הזה?
    למה בכלל צריך תמיכה של ארגון מסוים ב-COD4, אם כל בעל סקיל יכול להתאגד בקלאן ולשחק בטורנירים של CB?

    איך בדיוק הרמה ירדה, אם רק לאחרונה ישראלים התחילו לשחק ב-CB וחלקם הגיעו לתוצאות יפות? זה אמור להעלות את הרמה, לא?

  6. #6
    kapcheR kapcheR מנותק Esports fan
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    680
    קיבל לייק
    0 פעמים
    lol.
    כנראה שהם לא מעודכנים על הרמה בארץ.

  7. #7
    AvishayG AvishayG מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    30/07/08
    הודעות
    236
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא מפתיע.

  8. #8
    הסמל האישי של freakazoid
    freakazoid freakazoid מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/11/07
    הודעות
    972
    קיבל לייק
    0 פעמים
    animor

    הארגון תומך - הכוונה ש :

    הוא מביא לך שרת בחו"ל , TEAMSPEAK / VENT, ציוד אם אפשר ועוד

    והכל בחינם, בתנאי שאתה משחק תחת השם שלהם

  9. #9
    kazu kazu מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    15/08/08
    הודעות
    301
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ----------> <----------

  10. #10
    הסמל האישי של KaGe
    KaGe KaGe מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/04/08
    הודעות
    983
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בטח פותחים חלון ל COD5...

  11. #11
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    אז מה היו הציפיות שלהם? לא כזה אירגון אם השאיפות שלהם נגמרות בארץ. פאק, אני יכול להיות ארגון אם זה כל מה שהם מביאים לכם.

    ואם הם באמת מאשימים את הקהילה בארץ זה הרבה בזכותכם, אז כל הכבוד יריה ברגל !

  12. #12
    RUZREZ RUZREZ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    02/05/08
    הודעות
    1,406
    קיבל לייק
    2 פעמים
    אם הם החליטו שאין טעם לקבוצת קוד4 יש להם את השיכולים שלהם... כנראה לא היו מרוצים מזה שהקבוצה בהרכב חסר, וגם ככה קוד5 בדרך, השאלה אם זה לטעמם. אני חושב שכן לפי היסטוריית ESR במשחקי קוד של מלחמת העולם הראשונה P:

    ESR//MR.YONES FTW

  13. #13
    הסמל האישי של freakazoid
    freakazoid freakazoid מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/11/07
    הודעות
    972
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    אז מה היו הציפיות שלהם? לא כזה אירגון אם השאיפות שלהם נגמרות בארץ. פאק, אני יכול להיות ארגון אם זה כל מה שהם מביאים לכם.

    ואם הם באמת מאשימים את הקהילה בארץ זה הרבה בזכותכם, אז כל הכבוד יריה ברגל !
    אני לא מתכוון להגיב לשטות שכרגע פלטת

  14. #14
    ostKY ostKY מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/08/08
    הודעות
    718
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי freakazoid צפה בהודעה
    הם טוענים שהרמה בארץ ירדה בצורה דרסטית.
    תירוץ... ועוד שהוא לא "מצדיק"* שום דבר הנוגע להחזיק קבוצה של CoD4.
    ירידה ברמה בארץ לא אמורה להשפיע על הרמה שלהם כל עוד הם משחקים (אה... חורשים...) CB נגד קבוצות ברמה גבוהה מחו"ל.
    וגם אם הרמה ירדה, אז לא בצורה דרסטית.

    כל מה שאפשר להסיק מההחלטה הזו שהאירגון הזה סתם חובבני וסתם חזר לפעילות.

    *"מצדיק" עם מרכאות רק בישביל לבטא את דעתי האישית בלבד.
    נערך בפעם האחרונה על ידי ostKY : 27/10/08 ב 18:15

  15. #15
    הסמל האישי של freakazoid
    freakazoid freakazoid מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/11/07
    הודעות
    972
    קיבל לייק
    0 פעמים
    eSrael

    מתפוררים

  16. #16
    Shookies Shookies מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/03/08
    הודעות
    179
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לפי מה שאני ראיתי הרמה בארץ רק עולה. אם בתחילת המשחק A1MMORTALS שלטו על כל הקטע הזה עכשיו יש מספר קלאנים שמתאמנים ומשחקים.... הרבה הרבה יותר ממקודם

  17. #17
    הסמל האישי של Tamin
    Tamin Tamin מנותק Mr. split personality
    תאריך הצטרפות
    02/08/08
    הודעות
    1,212
    קיבל לייק
    6 פעמים
    אם היה לי כסף הייתי גונב את כל השחקנים הטובים משחד אותם ומטיס אותם חינם לחו"ל ללאנים

  18. #18
    deadlydude1 deadlydude1 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    9
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    אז מה היו הציפיות שלהם? לא כזה אירגון אם השאיפות שלהם נגמרות בארץ. פאק, אני יכול להיות ארגון אם זה כל מה שהם מביאים לכם.

    ואם הם באמת מאשימים את הקהילה בארץ זה הרבה בזכותכם, אז כל הכבוד יריה ברגל !




    אחי אם אין לך מה להגיד עדיף שלא תגיד....

    אתה לא יודע את הרמה של esr בארץ כנראה, יש לי חברים שם ותאמין לי שאני יודע איך הם משחקים.

    כשאני עושה אם אחד החברים pcw הוא בסקור שלו יוצא בהפרש של יותר מ20 הריגות מכולם.... אז תחשוב פעמים לפני שאתה מאשים...

  19. #19
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי deadlydude1 צפה בהודעה
    אחי אם אין לך מה להגיד עדיף שלא תגיד....

    אתה לא יודע את הרמה של esr בארץ כנראה, יש לי חברים שם ותאמין לי שאני יודע איך הם משחקים.

    כשאני עושה אם אחד החברים pcw הוא בסקור שלו יוצא בהפרש של יותר מ20 הריגות מכולם.... אז תחשוב פעמים לפני שאתה מאשים...

    לי אין מושג ? הצחקת אותי ילדון


    רק להבהיר לך כמה דברים:

    הם אלה שרבו עם רב הכלאנים פה
    הם אלה שכל הזמן רבים עם אנשים בפורום, טוענים שהמטרה שלהם לעלות לאחרים על העצבים
    הם אלה שבאים ומתנשאים לאחרים
    הם אלה שגונבים ציוד מלאן פרטי

    עכשיו הם יבואו וינסו להגן על עצמם, או להגיד שאני מצודד בכלאנים אחרים, אבל בסוף כל בנאדם עם טיפת שכל יראה את זה.

    כן אני מסכים שהם כלאן מוביל, אבל הם בטוח לא שימשו בתור דוגמא לכלאן שכזה ודאגו להסב הרבה נזק לקהילה בלי לשים לב. לכן אם מישהו בא מבחוץ ואומר שהוא לא מוכן לתמוך במשחק בגלל שאין רמה, זה הרבה בזכותם שדאגו לדכא כל ניסיון לגיבוש ועליה.

    אני מכיר את eSr מאז שאירגון עוד נוסד, אותי לא תרשים במילים על כמה הם גדולים, הקבוצות של פעם (CS, ET, UT) עשו את הכלאן למה שהוא, עכשיו זה רק מותג שחלף זמנו.
    נערך בפעם האחרונה על ידי mikewithbike : 27/10/08 ב 05:29

  20. #20
    bibi bibi מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    28/11/07
    הודעות
    249
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    לי אין מושג ? הצחקת אותי ילדון


    רק להבהיר לך כמה דברים:

    הם אלה שרבו עם רב הכלאנים פה רק עם viio\a1m
    הם אלה שכל הזמן רבים עם אנשים בפורום, טוענים שהמטרה שלהם לעלות לאחרים על העצבים רק אני ^_^
    הם אלה שבאים ומתנשאים לאחרים אני במיוחד
    הם אלה שגונבים ציוד מלאן פרטי חחחחחח האנשים שגנבו לא היו איתנו באותה תקופה

    עכשיו הם יבואו וינסו להגן על עצמם, או להגיד שאני מצודד בכלאנים אחרים, אבל בסוף כל בנאדם עם טיפת שכל יראה את זה. בן אדם כמוך ?

    כן אני מסכים שהם כלאן מוביל, אבל הם בטוח לא שימשו בתור דוגמא לכלאן שכזה ודאגו להסב הרבה נזק לקהילה בלי לשים לב. לכן אם מישהו בא מבחוץ ואומר שהוא לא מוכן לתמוך במשחק בגלל שאין רמה, זה הרבה בזכותם שדאגו לדכא כל ניסיון לגיבוש ועליה.
    ברור שצריך להאשים כי אתה מנהל את הקהילה

    אני מכיר את eSr מאז שאירגון עוד נוסד, אותי לא תרשים במילים על כמה הם גדולים, הקבוצות של פעם (CS, ET, UT) עשו את הכלאן למה שהוא, עכשיו זה רק מותג שחלף זמנו.
    ^^^^

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. k4h going on top cb and joining esrael cod4!!!
    על ידי natiliser בפורום Call of Duty
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08/07/11, 13:04
  2. שאלה בקשר לדרגה ב COD4
    על ידי joli980 בפורום Call of Duty
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01/05/09, 13:33
  3. eSrael cod4 in Tek-9
    על ידי krizZje בפורום Call of Duty
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 23/09/08, 01:06
  4. eSrael.cod4 @ LowLandLions
    על ידי freakazoid בפורום Call of Duty
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19/09/08, 14:54
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 31/07/07, 05:45
eXTReMe Tracker