
במקור פורסם על ידי
Forensics
לי אין מושג ? הצחקת אותי ילדון
רק להבהיר לך כמה דברים:
הם אלה שרבו עם רב הכלאנים פה רק עם viio\a1m
הם אלה שכל הזמן רבים עם אנשים בפורום, טוענים שהמטרה שלהם לעלות לאחרים על העצבים רק אני ^_^
הם אלה שבאים ומתנשאים לאחרים אני במיוחד
הם אלה שגונבים ציוד מלאן פרטי חחחחחח האנשים שגנבו לא היו איתנו באותה תקופה
עכשיו הם יבואו וינסו להגן על עצמם, או להגיד שאני מצודד בכלאנים אחרים, אבל בסוף כל בנאדם עם טיפת שכל יראה את זה. בן אדם כמוך ?
כן אני מסכים שהם כלאן מוביל, אבל הם בטוח לא שימשו בתור דוגמא לכלאן שכזה ודאגו להסב הרבה נזק לקהילה בלי לשים לב. לכן אם מישהו בא מבחוץ ואומר שהוא לא מוכן לתמוך במשחק בגלל שאין רמה, זה הרבה בזכותם שדאגו לדכא כל ניסיון לגיבוש ועליה.
ברור שצריך להאשים כי אתה מנהל את הקהילה
אני מכיר את eSr מאז שאירגון עוד נוסד, אותי לא תרשים במילים על כמה הם גדולים, הקבוצות של פעם (CS, ET, UT) עשו את הכלאן למה שהוא, עכשיו זה רק מותג שחלף זמנו.