השירים החדשים אלה שאני הכי אוהב אינה 1. אני לא בן של מלך של קובי פרץ
2. מושיק עפיה מבט שנוגע.
מה דעתכם על השירים?
השירים החדשים אלה שאני הכי אוהב אינה 1. אני לא בן של מלך של קובי פרץ
2. מושיק עפיה מבט שנוגע.
מה דעתכם על השירים?
על הפנים ותלמד לסדר העלאה פעם הבאה לא הבנתי כלום בחורציק
לא הבנתי כלום גם אני...
דבר ראשון - בכותרת תכתוב סינגלים אם כבר אתה כותב משהו לא פירסום.
דבר שני - את שלושת השירים העלו כבר, לפני שאתה מעלה תבדוק שלא העלו כבר.
דבר שלישי - כמו שאמרו תלמד לסדר את האשכול.
דבר רביעי - השירים האלה כבר חרושים אש.
דבר חמישי - גם הבאת רק מיוטיוב ככה שיש פה אפס השקעה אפילו לא העלת כלום.
דבר שישי - נעול