Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

אשכול: [עזקה]כניסה למשחק

  1. #1
    הסמל האישי של smoKING
    smoKING smoKING מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    20/09/08
    הודעות
    439
    קיבל לייק
    0 פעמים

    [עזקה]כניסה למשחק

    היי,לפני כמה ימים פירמטתי את המחשב,התקנתי את המשחק מחדש על דיסק כמובן ושאני נכנס למשחק כתוב לי
    DirectX Error unrecover DirectX

    תעזרו לי בבקשה ותודה.

  2. #2
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    תתקין DirectX יש לך בדיסק.

  3. #3
    הסמל האישי של smoKING
    smoKING smoKING מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    20/09/08
    הודעות
    439
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי shai11 צפה בהודעה
    תתקין DirectX יש לך בדיסק.
    זה שאל אותי Do You want install DirectX ?

    אמרתי Yes וזה עשה לי ריסט למחשב אחרי זה הדלקתי שוב התקנתי דירקטס וזה לא עשה ריסט וזה כרגיל המשיך בהתקנה
    אני לא מבין למה פתאום זה לא עובד כי לפני שפירמטטתי זה עבד

  4. #4
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    אחרי שהתקנת את המשחק כנס לדיסק עצמו(המחשב שלי קליק ימני על הכונן ו ''פתח'') כנס לתיקיה DirectX ולקובץ DXSETUP

נושאים דומים

  1. בעיה|כניסה למשחק
    על ידי y0s בפורום DeathMatch
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 01/11/08, 23:49
  2. [עזרה]כניסה למשחק
    על ידי smoKING בפורום Call of Duty
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31/10/08, 19:01
  3. [בעיה] כניסה למשחק
    על ידי Brinx` בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21/02/08, 19:48
  4. [עזרה]לגבי כניסה למשחק
    על ידי el-kapona בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 15/07/07, 18:44
  5. [עזרה]לגבי כניסה למשחק
    על ידי el-kapona בפורום Tactical Ops
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11/07/07, 01:58
eXTReMe Tracker