Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: אבי ביטר - חי בסרט

  1. #1
    SaM SaM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    23/06/06
    הודעות
    2,024
    קיבל לייק
    0 פעמים

    אבי ביטר - חי בסרט

    לינק להורדה: http://www.upfree.net/9744001
    תהנו..
    [זהו שיר הפתיחה המפורסם של התוכנית בערוץ ביפ "אבי ביטר חי בסרט"]

  2. #2
    הסמל האישי של Grimble Gromble
    Grimble Gromble Grimble Gromble מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    19/02/08
    הודעות
    4,081
    קיבל לייק
    7 פעמים
    תאמת שיר טוב
    אבל כמו כולם גם אברהם פונה לשירי אשכנזים ועוזב את הדיכאון למען כסף ופירסום

נושאים דומים

  1. מישהו רואה אבי ביטר חי בסרט ?
    על ידי Jumper בפורום מה שבראש
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 29/08/08, 01:57
  2. סינגל | אבי ביטר - חי בסרט
    על ידי dganit-f בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15/07/08, 12:00
  3. [אלבום] אבי ביטר - חי בתוך כל הבלגאן
    על ידי OnMyS3LF בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15/04/07, 10:13
  4. ***אבי ביטר-כאב ואכזבות***
    על ידי Spit-Fire בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05/10/05, 07:57
  5. כנסו משהו נחמד על אבי ביטר
    על ידי sHkaBuBuLu בפורום Tactical Ops
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30/06/05, 01:29
eXTReMe Tracker