ביקשתי מהמנהל Adoba PhotoShop CS4 Extend
ךפני איזה שבועיים....
נו יאללה חברה תביאו לי :X אני צריכה
תודה![]()
ביקשתי מהמנהל Adoba PhotoShop CS4 Extend
ךפני איזה שבועיים....
נו יאללה חברה תביאו לי :X אני צריכה
תודה![]()
מצאתי עם זה עזור לך :\פוטושופ סי אס 4 / Photoshop CS4
http://www.megaupload.com/?d=QX87HSHT
נערך בפעם האחרונה על ידי Amir :] : 16/12/08 ב 12:48
הקובץ שוקל רק 40MB
זה לא זה
זה שוקל לפחות 600-700 MB
נו יאללה איפה המנהל פה שיביא לי ייייייייי
האמת, למרות שזה תוכנה, וזה דיי מתאים לפה, הייתי אומר שהיית צריכה לפתוח את הנושא בחתימות וסמלים.. שמה יש מעצבים שאולי יש להם הורדה של הפוטושופ הזה.. אני אישית עדין לא הורדתי :X אין לי כח =P אבל אם אני יוריד היום וימצא הורדה טובה, אני ישים פה הורדה :]