השיר מוקדש לחייל צה"ל ..
מילים ולחן: יוסי גיספן
http://www.f2h.co.il/786576057
השיר מוקדש לחייל צה"ל ..
מילים ולחן: יוסי גיספן
http://www.f2h.co.il/786576057
תודה אחי
שיחזרו בשלום!
תודה גחנון
פרסמו את זה כבר
http://www.szf.co.il/showthread.php?t=80765
תודה אחי שיחזרו בשלום החייליים!
מחמם את הלב
צריך להשמיע את זה לכל החיילים בעזה :>
מדבר הג'ובניק .. =]