כמה סינגלים מצוינים של פול און ופסי
01.Beat Hackers - Shakota
02.Botanica - My Self
03.Delirious - In The Works
04.Firewall - Dial M For Melody
05.XSI - A Vision (Dual Channel Rmx)
http://superuploader.net/2b115d34551...-2008-rar.html
סיסמא: satlazone.co.il
תהנו לכם ולא לשכוח להגיד תודה.
ולא, השיר הראשון זה לא במקור של יהל, (לכל הפלצנים שבאו לקפוץ ולרשום את זה בתגובה)






הירשם כדי להגיב לנושא

