Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

אשכול: VA- סינגלים- 2008

  1. #1
    הסמל האישי של Psysoul
    Psysoul Psysoul מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    01/11/08
    שם פרטי
    נתנאל
    הודעות
    1,212
    קיבל לייק
    0 פעמים

    VA- סינגלים- 2008

    כמה סינגלים מצוינים של פול און ופסי



    01.Beat Hackers - Shakota
    02.Botanica - My Self
    03.Delirious - In The Works
    04.Firewall - Dial M For Melody
    05.XSI - A Vision (Dual Channel Rmx)

    http://superuploader.net/2b115d34551...-2008-rar.html

    סיסמא: satlazone.co.il

    תהנו לכם ולא לשכוח להגיד תודה.

    ולא, השיר הראשון זה לא במקור של יהל, (לכל הפלצנים שבאו לקפוץ ולרשום את זה בתגובה)
    נערך בפעם האחרונה על ידי Psysoul : 12/02/09 ב 08:37

  2. #2
    הסמל האישי של Joly
    Joly Joly מנותק מלך.
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    6,125
    קיבל לייק
    212 פעמים
    אתה בטוח שזה נקרא עדיין אנרליס? חלקם יש לי כבר די תקופה על המחשב

  3. #3
    הסמל האישי של Psysoul
    Psysoul Psysoul מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    01/11/08
    שם פרטי
    נתנאל
    הודעות
    1,212
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שיבושם לך....אז שיהנה מי שאין לו..

  4. #4
    הסמל האישי של DarkLake
    DarkLake DarkLake מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    21/02/08
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    7,711
    קיבל לייק
    568 פעמים
    תודה רבה

  5. #5
    הסמל האישי של _OGGY_
    _OGGY_ _OGGY_ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/09/08
    שם פרטי
    ארתור
    הודעות
    1,261
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה אחי..

    יש לי הופעה DVD של ביט האקרס מהחודש שעבר,והביצוא של Shakota כ"כ מפלצתי,אין דברים כאלה!

  6. #6
    הסמל האישי של Psysoul
    Psysoul Psysoul מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    01/11/08
    שם פרטי
    נתנאל
    הודעות
    1,212
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נו אז !! יאללה שפוך!!!

  7. #7
    הסמל האישי של the dark angle
    the dark angle the dark angle מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    23/03/08
    שם פרטי
    מאור AKA ח
    הודעות
    759
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה רבה!

  8. #8
    ArtisT ArtisT מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    01/12/08
    שם פרטי
    יוני P:
    הודעות
    2,373
    קיבל לייק
    0 פעמים


    איזה כוסון...
    חחחחחחחח
    תודה נתי :]

נושאים דומים

  1. הורדה | VA - Dancemix 2008
    על ידי sHIko`aMtoraF בפורום מוזיקה - כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30/07/08, 23:07
  2. [סינגלים] כל הסינגלים החדשים והחמים 2008
    על ידי dor.adrh בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20/02/08, 20:53
  3. [אוסף]VA - I Love Jumpstyle Vol 1 - 2CD 2008
    על ידי `SyTeX בפורום האוס ודאנס
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20/02/08, 04:21
  4. [אוסף]VA - Barracuda Vol.25 (2008)
    על ידי `SyTeX בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24/01/08, 15:49
  5. VA - Club Megamix 2008 - 2CD (2007)
    על ידי Rider בפורום מוזיקה - כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27/12/07, 01:03
eXTReMe Tracker