וואלה זה אחד השירים שאני אוהב שלו D:
http://www.f2h.co.il/361051888
תהנו חברים D:
וואלה זה אחד השירים שאני אוהב שלו D:
http://www.f2h.co.il/361051888
תהנו חברים D:
שיר אצ', זמר תותח
תודה אבא'לה
אחלה של שיר,שיר חזק!
תודה....
תודה![]()
תודה גחנון
בשיר הזה ובשיר מאמי זה נגמר יש לו קול יפה בשאר השירים הוא שר מגעיל
תשמע את השיר שלו יום שישי איזה מגעיל הוא שררררר
הצלוצל שלי בפלא
בוגדתת את בוגדתתתת תישרפיי בגיהנווםםם
חח תודה כפרה