אביאל (METLHEAD) ברוך הבא לניהול תעשה כייף
חהחה תודה מקס ד"א ניסיתי למזג את כל האשכולות של iron maiden ולא יצא טוב :O
מזל"ט תעשה עבודה טובה..
במקור פורסם על ידי MetalHeaD חהחה תודה מקס ד"א ניסיתי למזג את כל האשכולות של iron maiden ולא יצא טוב :O אל תדעג אני יתקן את זה
ברוך הבא אביאל תהנה!!!!!