תודה אחינו
תודה גבר , מוריד (:
תודה שלומי מוריד@!
תודה
תודה אחי
תודה אחי
תודה
השיר הכי יפה שלו ! לא שיש לו הרבה אבל יש לו עם עוד איזה ילד "עזבה עם אחר" אני חושב דיי ישן ... מעניין שהוא החליט להוציא שיר ;ס
קיצור שיר בן זונה !
נערך בפעם האחרונה על ידי WickedSick : 26/03/09 ב 23:00
תודה סבג
תודה סבא
תודה רבה מוריד =]
תודה גבר
רציתי להגיד שכל השירים אותו דבר רק במציאות זה אחרת .
תודה גבר
thanks