ביום ראשון הזה שיבחרו אדמין אני Ha[R]GoL ורועי Ma[M]uTa
מתחתנים...... באותו רגע שבוחרים אדמין אז כולם לבוא בבקשה ביום ראשון !!!
תאחלו מזל טוב ובבקשה צלמו הרבה!!!
נ.ב
אל תשכחו .... כסף $ לבוא מכובד אם חליפות יפות xD והרבה כסף...
ביי אחים שלי יום ראשון זכרו !!






הירשם כדי להגיב לנושא


