הקדמה:
במדריך ינתנו הסברים וכמה שיטות על פירסום.
המדריך יחולק לפרקים,לסדר.
הפירסום נועד כדי להכניס לקוחות/גולשים לעסק/אתר שלך.
אתרים מוצלחים,מוצלחים בעיקר מפירסום.
ביגלל זה יש מיגוון שיטות פירסום.
פרק 1:פירסום בעזרת שילטי חוצות
תמיד,ברחוב או ליד הבית יש שלטים ובשלטים נגיד רואים פירסומת של סופר מרקט (דוגמא).
אז השלטים האלה ניקראים שליטי חוצות.
השילטי חוצות מומלצים לעסקים גדולים כמו:חנוית,ערוצים וכ'ו.
התשלום לשילטי חוצות בערך עולות:2000-3000
ביגלל זה שווה פחות לעסקים קטנים כמו:אתרים פרטיים,חברות קטנות וכ'ו.
פרק 2:פירסום בעזרת באנרים וחתימות
קודם כל,צריך לימצוא מעצב שיוכל לעצב לך באנר.
באנר:סירטון שמייצג את האתר שלך.
יש 2 סוגי באנרים.
באנר פלאש/אימג'רידי:באנר אם אנימציה(כלומר שהבאנר יוכל לזוז).
באנר פוטושופ:באנר שלא יכול לעשות אנימציה אבל נותן יותר גראפיקה טובה.
יותר מומלץ לעשות באנר בפלאש,מיכוון שהבאנר יעניין יותר גולשים בזכות האנימציה.
עם חתימות פחות מומלץ לעשות מיכוון שזה לא יעניין גולשים.
פרק 3:פירסום אם תמורות
שיטה 1:פירסום בתמורת עיצוב:
נגיד אתה אומר אומר לחבר מעצב שלך:"תעצב לי לוגו ובאנר(דוגמא) ואני אתן לך פירסום בדף הראשי של האתר.
שיטה 2:פירסום תמורת עבודה
נגיד אתה אומר לחבר שלך:תעבוד באתר שלי כלומר תיכתוב 2 בדיחות בשבוע(דוגמא)
ואני יפרסם את אתרך בכתבה(דוגמא).
שיטה 3:פירסום תמורת תשלום
קודם,אתה צריך ליראות אם האתר שאתה מפרסם בו או הפוך טוב בכניסות,
הצעה:נסה קודם כל חודש ניסיון כלומר חודש תפרסם אצל מקום הפירסום בחינם לחודש.
כדאי לך לפרסם רק אם אתרך מקבל כסף