Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: עזרה|סימס 3

  1. #1
    ופיתוקס ופיתוקס מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    1,239
    קיבל לייק
    91 פעמים

    עזרה|סימס 3

    לא יודע אם זה צריך להיפתח פה הנושא אבל בכול מקרה אני צריך עזרה קטנה.

    הורדתי מהטורנט תסימס וזה אני בא פותח תתיקיה רואה שם כול מיני קבצים לבנים שהסיומת שלם מספרים כאלה
    ניסיתי להתקין בדמון לא הצלחתי מה אני עושה??
    הינה תמונה :


    עריכה:
    אפשר לנעול נווה עזר לי.
    נערך בפעם האחרונה על ידי ופיתוקס : 20/06/09 ב 19:07

  2. #2
    YakirQ YakirQ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    2,622
    קיבל לייק
    15 פעמים
    אוקיי,

נושאים דומים

  1. בבקשה עזרה.
    על ידי Anonymous בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09/04/05, 18:33
  2. עזרה דחופה!
    על ידי Ludacris בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/04/05, 14:07
  3. צריך עזרה דחוף!! זה משגע אותי!!
    על ידי HaZoKa` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07/04/05, 22:44
  4. אני צריך עזרה פה עם הסרבר הביתי..
    על ידי And1 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19/03/05, 22:15
  5. יש לי בעיה בטקטיקל!!!עזרה בבקשה...
    על ידי DoGz בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/03/05, 19:09
eXTReMe Tracker