לא יודע אם זה צריך להיפתח פה הנושא אבל בכול מקרה אני צריך עזרה קטנה.
הורדתי מהטורנט תסימס וזה אני בא פותח תתיקיה רואה שם כול מיני קבצים לבנים שהסיומת שלם מספרים כאלה
ניסיתי להתקין בדמון לא הצלחתי מה אני עושה??
הינה תמונה :
עריכה:
אפשר לנעול נווה עזר לי.





הירשם כדי להגיב לנושא