Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 32

אשכול: סאלוויה, קרתום, נימפאה ומירביליס.

  1. #1
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים

    סאלוויה, קרתום, נימפאה ומירביליס.

    חיפשתי שעות באינטרנט אחר משהו חדש וחוקי בישראל, ולבסוף קיבלתי הודעה באייסיקיו של האתר: Rare.wip.co.il
    שם מצאתי צמחים שבחיפוש אתרים בישראל אין שום מידע. כמובן חוץ מסאלוויה.
    *אני ביצעתי הזמנה מהאתר, ולפני שזה מגיע רציתי פשוט לברר מידע לגבי הצמחים.
    מישהו ניסה צמחים אלו או שזה ממש חדש בישראל?
    נערך בפעם האחרונה על ידי SamKal : 07/06/10 ב 23:41 סיבה: שינוי האתר.

  2. #2
    gogl6 gogl6 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/06/09
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חח יפה לראות עוד צמחים גם לי זה חדש חוץ מסאלביה לא הכרתי כלום מעניין לנסות את השאר

  3. #3
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ואי ואי... זה היגיע


    יאללה חברה, אני ארשום פיטבק אחרי זה...

  4. #4
    gogl6 gogl6 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/06/09
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא מסוכן לנסות את הצמחים האלה ? אם סאלביה ושאר הצמחים האלה חוקיים למה החשיש והגראס לא חוקי זה רק ה' יודע

  5. #5
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי gogl6 צפה בהודעה
    לא מסוכן לנסות את הצמחים האלה ? אם סאלביה ושאר הצמחים האלה חוקיים למה החשיש והגראס לא חוקי זה רק ה' יודע
    את האמת... זה עניין של זמן.
    אני לא יודע אם שמת לב, אבל חוקים נכתבו ע"י בן אדם. ואיך זה קרה שביום אחד איסרו את הTHC המפורסם?
    קל מאוד! ביום אחד, איש מאוד חשוב קם בבוקר, וחשב: חמ... אני לא מעשן לא חשיש ולא גרס, אבל שותה אלכוהול...
    הלך ושאל את החברים הטובים שלו, האם הם מעשנים גרס. כשהם אמרו לו שהם לא, אלה רק טבק...
    הוא אמר, אז למה שאחרים כן ישתמשו? הרי, בלי אלכוהול וטבק אי אפשר, ובלי גרס, אפשר! עובדה!
    והוא הלך, ואמר לכל המדינה שאסור להשתמש, ומי שמפר את המילה שלו, ייענש.
    וכך בעצם נברה החוק נגד THC.
    תאדאם! =)




    **אז כמו שהבטחתי, הנה אני מקיים
    קודם כל אני מאוד התלעבתי מכך שהיגיע מהר! רשום עד 14 יום, ואני קיבלתי שלוש ימים לאחר ההזמנה.
    אז החלטתי ללכת היום על הנימפאה. ואני אגיד לכם... זה ממש מטורף.
    קודם כל זה עובר בבנג די חלק... בהשוואה לחשיש. והריח של זה פשוט נפלאה - ומפה גם הטעם מתקתק כזה.
    לאחר שסיימתי את הראש הראשון שלי, ההבדל המשמעותי הוא שהראייה מתחדדת.. ממש...
    הלשונים גדלו, והמוזיקה נשמאה ממש כמו באקסטה.
    למרות שלא הרגשתי שבא לי לטפס על קירות או לרקוד בעטרף, הייתי יותר בקטע של לשבת בקיף שלי
    למרות שחבר טוב שלי שהבאתי לו גם לנסות, מה זה התחיל לרקוד. לא יודע אולי הביא לו יותר חזק בראש מאשר לי.
    כשעסיתי עוד ראש, הביא לי הקלה כזו בכל הגוף, זרמים קלים, אנרגיה טובה, של קיף כזה,, נראה לי, לזה אפשר לקראה "אופוריה".
    הסוטול נמשך עד עכשיו, החידוד עבר, אבל ההרגשה הטובה נמשכת.
    טוב =) אני יוצא. מחר יש מצב אני אנסה את הקרתום לפני החדר כושר
    נערך בפעם האחרונה על ידי SamKal : 17/08/09 ב 23:12

  6. #6
    gogl6 gogl6 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/06/09
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אם סמים רק טבעים כאלה הכי טובב לא אקסטות ושטויות כימיות מזיקות וד''א אפשר להזמין מהטלפון של ההאתר הזה ויביאו לי לבית את זה ?

  7. #7
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי gogl6 צפה בהודעה
    אם סמים רק טבעים כאלה הכי טובב לא אקסטות ושטויות כימיות מזיקות וד''א אפשר להזמין מהטלפון של ההאתר הזה ויביאו לי לבית את זה ?
    אישית אני הזמנתי דרך דואר גוביינא. היגיע אלי לבית מכתב שהתקבל דבר דואר בתשלום לסניף הדואר שליד הבית שלי =)
    הלכתי, שילמתי, והופה =)

  8. #8
    gogl6 gogl6 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/06/09
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חח הבעיה שאני לא מוצא אותם שלחתי אתמול הודעה ועד עכשיו לא עונים לי וגם בספר הם לא עונים

  9. #9
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי gogl6 צפה בהודעה
    חח הבעיה שאני לא מוצא אותם שלחתי אתמול הודעה ועד עכשיו לא עונים לי וגם בספר הם לא עונים
    אין מצב, אתמול דיברתי איתם פעמיים (כי הזמנתי מהם עוד סאלוויה וקרתום) =)
    והיום לפני כחצי שעה. הוא אמר לי ששלח לי את זה.

    תנסה שוב





    *ודרך אגב, הם עונים רק אחרי 19:30 - מבדיקה שלי =)

  10. #10
    Luc1feR Luc1feR מנותק השטן בכבודו ובעצמו
    תאריך הצטרפות
    12/07/07
    הודעות
    1,733
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שיואוו אחי אני ייקח קצת לפני CW שיחדד לי תראייהה!

  11. #11
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Luc1feR צפה בהודעה
    שיואוו אחי אני ייקח קצת לפני CW שיחדד לי תראייהה!
    אחינו, אל תתביש, קח כמה שאתה רוצה =) (מה זה CW?)

  12. #12
    gogl6 gogl6 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/06/09
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לסקמאל אחי תגיד אפשר לעשן את זה בג'וינטים או רק בבאנג תצמחים האלה ? ורציתי עוד שאלה איזה תופעות לוואי יש לזה?


  13. #13
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי gogl6 צפה בהודעה
    לסקמאל אחי תגיד אפשר לעשן את זה בג'וינטים או רק בבאנג תצמחים האלה ? ורציתי עוד שאלה איזה תופעות לוואי יש לזה?
    ניסיתי את הBLUE LOTUS לעשן בזוינט - את האמת אהבתי יותר מאשר בבאנג - למרות שיין ממש עשה לי את זה...
    סאלוויה - באנג
    קרתום - תה
    מירביליס תה

    אבל על טעם ועל ריח....


    תופעות לווי לא היה לי מזה... כשהסוטול ניגמר - הוא נגמר... למרות שבקרתום אתה נהיה עייף ובא לך לישון...
    נערך בפעם האחרונה על ידי SamKal : 22/08/09 ב 20:30

  14. #14
    gogl6 gogl6 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/06/09
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה על העזרה אחי

  15. #15
    Luc1feR Luc1feR מנותק השטן בכבודו ובעצמו
    תאריך הצטרפות
    12/07/07
    הודעות
    1,733
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תגיד לי אחי הנימפאה הזה איך מעשנים אותו בבאנג או בג'וינט? למה תכלס באלי להתנסות ואם זה בבאנג איך אני דוחס אותו לשם בדיוק?!

  16. #16
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Luc1feR צפה בהודעה
    תגיד לי אחי הנימפאה הזה איך מעשנים אותו בבאנג או בג'וינט? למה תכלס באלי להתנסות ואם זה בבאנג איך אני דוחס אותו לשם בדיוק?!
    אפשר גם וגם...
    עישנתי את זה נקי - בלי טבק ובלי שום דבר...
    פשוט לוקחים עלים - דוחסים את זה בבאנד או ז'וינט ומעשנים - מצת טורבו חובה...

  17. #17
    Luc1feR Luc1feR מנותק השטן בכבודו ובעצמו
    תאריך הצטרפות
    12/07/07
    הודעות
    1,733
    קיבל לייק
    0 פעמים
    למי יש כסף למצת טורבו יא סטלן למה לחייב? ויש מצב אתה שולח לי תמספר של מי שמוכר אותם?

  18. #18
    gogl6 gogl6 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    12/06/09
    שם פרטי
    דני
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחי אז אפשר נקי לעשן כמו בגראס?

  19. #19
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Luc1feR
    שמע - לא שחייב - אלא אם אתה רוצה לקבל את 100% הסוטול של הצמח "עדיף" טורבו....
    וכד"א מצת טורבו לא עולה הרבה... O_ם
    כל המידע שנתתי את האמת לקחתי מהאתר בישבוש, אם לפתוח את העיניים - אפשר למצוא שם הכל..

    gogl6
    גראס בד"כ מערבבים עם טבק, את זה כן מעשנים נקי, כמו שאמרתי מקודם לכן פעמיים.

  20. #20
    SamKal SamKal מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/08/09
    שם פרטי
    מיכאל
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Luc1feR צפה בהודעה
    למי יש כסף למצת טורבו יא סטלן למה לחייב? ויש מצב אתה שולח לי תמספר של מי שמוכר אותם?
    וד"א סתם לעניין - חשיש וגראס גם כדאי לעשן עם טורבו.
    כמה שיותר אתה מחמם - כך יותר חומר מתעדה -וכך כמובן ייתן לך יותר חזק בראש.
    נערך בפעם האחרונה על ידי SamKal : 25/08/09 ב 22:14

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
eXTReMe Tracker