+1@bozom
xytek זה שגיא או שאני מעופף?
יש xeytk ויש xytek. או שלשגיא יש פיצול אישיות, אחד מהשניים![]()
אני זה שגיא
השני פייקר
XEYTK תשנה שםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
פייקר מניאק =[
תחליף ל bukaka
BUSTED!