פנו ל Tam1R או Jony במשחק ואולי תזכו להיות איתנו,המון הטבות וכיף!
פנו ל Tam1R או Jony במשחק ואולי תזכו להיות איתנו,המון הטבות וכיף!
שיהיה בהצלחה יא גברים...
למה לא מגיבים לכם P: ?
כי מה יש לכתוב כבר בהצלחה מקווה שתהיו RP
סבבה אני יקח אותם בכול מקרה מתן לא נותן לי את חייל האוויר
בהצלחה אחים שלי![]()
בהצלחה לכם אנחנו כבר בברית
ואדי מזה אומר שאתה תיקח אותם את BLOODS?