אתם קונים את COD6 או לא? או שקונים רק סי די קי?
למה בעצם שווה לקנות?
אתם קונים את COD6 או לא? או שקונים רק סי די קי?
למה בעצם שווה לקנות?
אל תקנה..
אם ממש בא לך להוציא 300 שקל על הגנבים האלה ולשחק קצת פאבליק עד שימאס,בכיף...
אני ממליץ לך לקנות , משחק מעולה , פינגים נמוכים , FPS חלק , גרפיקה גבוהה , נשקים \ פרקים \ מפות חדשות...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ח
עשית לי תיום
טוב אחי? אתה בא ללמד אותי? אני משחק במשחק יומיים , והפינג חלק , אתה קשה קליטה או משהו? רוצה שאני יקליט תמשחק ותראה?
וכן קיבלתי באן פעם כי מייק חשב שאני פליקס![]()
אני לא מבין, אתה לא יכול פשוט להוריד ולבדוק לפני שאתה הולך וקונה? זה לא שהמשחק הזה מיסתורין, אתה יודע שלא יהיה שרתים וכלאן וורים, מה אתה בדיוק רוצה לעשות עם המשחק? COOP יכול לבדר אותך שבועיים גג.
להוריד -> לשחק SP -> למחוק
אפילו פורום אנחנו לא מתכוונים לפתוח פה לזה..
מה יש להאמין? ראיתי בעצמי
יודע מה, מה אני בכלל מתווכח איתך, תתחדש ותהנה מעוד משחק פאבליק.
GG BB
זה שאני יוריד זב לא יעזור כי אני רוצה לראות את המולטי לפני שאני קונה, NOT GONNA HAPPEN
פלמה ורוני תפסו אותו באיזה פינה ותשברו אותו עשו לי טובה
אל תקנה
רק הסינגל שווה משהו