שם פרטי : אליעד
ניק בשרת : ThepunisheR
התלונה : פניתי איליו מלא פעמים לגבי זה שקיבלתי באן ל6 ימים וכבר עברו 8 ימים ואני עדיין בבאן ובפעם הראשונה שפניתי אליו הוא אמר לי שאני צריך ליפתוח לפי הנעוץ.ופעם השניה פתחתי לפי הטופס בנעוץ והוא עדיין סגר לי את האשכול כי הוא אומר שזה לא היה לפי הטופס בנעוץ (ואם אתם רוצים תיכנסו ותיראו),ואני עדיין בבאן ואני לא יודע מה לעשות.
הניק של האדמין הוא : [TaC]RapeJoiNt[X_P] - אלון
הערות : נא לשים לב לתלונה זאת וגם להוריד את הבאן. תודה.





הירשם כדי להגיב לנושא