Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: תלונה!

  1. #1
    ELIAD2121 ELIAD2121 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    07/02/11
    שם פרטי
    אליעד
    הודעות
    6
    קיבל לייק
    0 פעמים

    תלונה!

    שם פרטי : אליעד
    ניק בשרת : ThepunisheR
    התלונה : פניתי איליו מלא פעמים לגבי זה שקיבלתי באן ל6 ימים וכבר עברו 8 ימים ואני עדיין בבאן ובפעם הראשונה שפניתי אליו הוא אמר לי שאני צריך ליפתוח לפי הנעוץ.ופעם השניה פתחתי לפי הטופס בנעוץ והוא עדיין סגר לי את האשכול כי הוא אומר שזה לא היה לפי הטופס בנעוץ (ואם אתם רוצים תיכנסו ותיראו),ואני עדיין בבאן ואני לא יודע מה לעשות.
    הניק של האדמין הוא : [TaC]RapeJoiNt[X_P] - אלון
    הערות : נא לשים לב לתלונה זאת וגם להוריד את הבאן. תודה.

  2. #2
    הסמל האישי של RapeJoiNt
    RapeJoiNt RapeJoiNt מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    13/12/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    4,892
    קיבל לייק
    580 פעמים
    נכון, פנית אליי. ואמרתי לך לפתוח נושא לפי הטופס. פתחת?
    זה הטופס :
    * שם פרטי - [שמכם הפרטי]
    * שם בשרת - [השם שלכם בשרת שאיתו קיבלתם באן]
    * שם האדמין שנתן את הבאן - [הכינוי של האדמין שנתן את הבאן]
    * תמונה - [נכנסים לשרת אחרי הבאן ועושים F8 כדי לצלם. מומלץ לעלות את התמונות לפה]
    * הטענה שלכם - [ערעורים לגביי הבאן]
    איך בדיוק הנושא שפתחת מזכיר אותו?
    http://www.szf.co.il/f345/t138169/

  3. #3
    ELIAD2121 ELIAD2121 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    07/02/11
    שם פרטי
    אליעד
    הודעות
    6
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רשמתי שם
    רשמתי את השם שלי במישחק
    רשמתי את השם שלך במישחק
    ורשמתי תמונה
    ורשמתי הערה
    אל תשקר!!

    אני גם יגיד לך איך קוראים לאשכול
    ואתה תיראה עצמך

    לאשכול קוראים "הורדת באן שעבר את זמנו" ואני רוצה לבר ייכנס ויראה (בתיקווה שהוא יראה את ההודעה הזאת...)
    נערך בפעם האחרונה על ידי Ha[M]us : 09/02/11 ב 17:41

נושאים דומים

  1. תלונה על מישו
    על ידי White^Tiger בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10/12/05, 17:05
  2. תלונה על מישהו....
    על ידי OmriH בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09/12/05, 18:41
  3. תלונה קטנה על המשתמש Rom4nz` .
    על ידי Skiper בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19/11/05, 13:59
  4. תלונה על המנהל ShiTy'z
    על ידי srugo בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03/11/05, 15:52
  5. תלונה חריפה ביותר!
    על ידי GarGaMeL- בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27/02/05, 16:32
eXTReMe Tracker