אז ככה,
מחר בשעה 6 בבוקר יש לי טיסה לאילת, אני טס לסופ"ש חמדמד כזה בזרימה עם המשפחה שלי וחברים שלנו...
לא לדאוג חברה, שאני אחזור מבטיח שכל הדברים שירדו בגלל שהחזרתי תמוד אחורה יחזרו כמה שיותר מהר!
שיהיה לכם סופ"ש מהנה ול"ג בעומר שמח![]()
אז ככה,
מחר בשעה 6 בבוקר יש לי טיסה לאילת, אני טס לסופ"ש חמדמד כזה בזרימה עם המשפחה שלי וחברים שלנו...
לא לדאוג חברה, שאני אחזור מבטיח שכל הדברים שירדו בגלל שהחזרתי תמוד אחורה יחזרו כמה שיותר מהר!
שיהיה לכם סופ"ש מהנה ול"ג בעומר שמח![]()
נערך בפעם האחרונה על ידי Bar : 18/05/11 ב 14:10
נקה תראש קצת בר והכי חשוב תהנה!
תהנה=]
ממתי אתה המתכנת שלנו ? לא מור ?
סתם יאללה תהנה אחי
תהנה אחי,מחכים שתחזור!
תהנה גבר,שמור על עצמך
תהנה כמה שאפשר אחייי![]()
תהנה חבררררררר![]()
תהנה גבר אוהב אותך
תהנה[=
לא ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
סתם אחשלי תהנה גבר ! תעשה תכדור בשבילי D:
תעשה חיים בישביל כל הקהילה
בר בר בר.... יש כאלו שלא מעריכים,תראה מה אנשים עושים לך שאתה לא פה:
http://www.f2h.co.il/gsoymf8skptd
זה שחר מזגן,לא מגיע לו באן לצמיתות תגיד לי? XD
חחחחחחח יגלל הרגתת אותתיי נוודררררשחר יאומלל אתה לא מבין שאתה במיוט אצל כולם יאומלל
ahi ata lo tarziach lhoaid al za lkol ben adam magia hofash mati sho rotza.
makkva stana bailat ahi, vdont forget lihot brahi ahi!
hag samsh ahi.
תהנה אחי
יאללה חברס אני עכשיו יוצא מהבית לשדה תעופה,
תהנו כולם, ושמרו על השרת !
מבטיח גם להיכנס דרך האייפון / המחשב נייד אם יהיה שם רשת אלחוטית לבדוק שהכל בסדר!
אוהב אותכם סטלה-זון !![]()
בר אחי תהנה הכי שאפשר ..
אוהב אותך יא אח ..
ושאתה בחופשה שכח מהכל .. D:
צודק מגיע לוו (: