Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
Like Tree2לייקים
  • 2 הודעה על ידי lidoryakov

אשכול: מה לעשות? להקשיב ללב? להקשיב למוח? חייבת אותך לשכוח..

  1. #1
    Afrodita Afrodita מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    23/03/12
    שם פרטי
    אלה
    הודעות
    14
    קיבל לייק
    2 פעמים

    מה לעשות? להקשיב ללב? להקשיב למוח? חייבת אותך לשכוח..

    זה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיי...
    מה לי לעשות כדאי ?
    זה הולך ונהיה יותר קשה,
    המצב בנינו פשוט נוקשה,
    מה לעשות?
    האם להקשיב ללב ?
    האם להקשיב למוח ?
    האם להקשיב לזה שאוהב ?
    או לזה שחושב בטוח ?
    אני אוהבת אותך ותמיד אוהב,
    ואתה אתה יודע את זה
    אבל פשוט אין לך זמן לזה
    ואני כאן עליך חושבת
    ולך שיר אהבה כותבת
    ובסוף נשאלת השאלה הגדולה
    האם לזרוק את אהבתך?
    האם להמשיך בכאב לב זה?
    אני לא ידעתי שאתה אחד שכזה
    שיגרום לי להרגיש
    אהבה כזאת שצריך להמחיש
    אך בגלל אהבה זו
    נשבר ליבי בצורה שכזו..
    אמרתי לעצמי שזאת לא היתה אהבה
    רק בשביל לא להרגיש את אותה השבירה
    למרות שזה כואב כל כך,
    הלב שלי לא מצליח לתת לך ללכת
    אמרת לי:"אני אוהב אותך"
    למה לא לתת הזדמנות נוספת?
    צר לי לך לומר אבל..
    אהבתי אליך על סף דמעות
    בינתיים צריך לשבת לחכות
    ולראות מה יהיה אחרי ההפסקות
    יושבת ובוכה..
    חושבת מה יהיה איתך
    אהבתי אליך הולכת וגוברת
    אבל מה אני יעשה שאני לא משחקת
    את חיי הפכת ולכול עולמי נהיית
    חושבת עליך 24 שעות
    בתור ידידה לך להיות
    זה דבר מייגע
    אתה לא מבין שבליבי אתה פוגע
    נערך בפעם האחרונה על ידי Afrodita : 03/06/12 ב 21:21

  2. #2
    הסמל האישי של DarkLake
    DarkLake DarkLake מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    21/02/08
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    7,711
    קיבל לייק
    568 פעמים
    יפה

  3. #3
    Afrodita Afrodita מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    23/03/12
    שם פרטי
    אלה
    הודעות
    14
    קיבל לייק
    2 פעמים
    תודה מאמי

  4. #4
    Apache Apache מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/02/12
    שם פרטי
    ינון
    הודעות
    485
    קיבל לייק
    37 פעמים
    נחמדדד

  5. #5
    הסמל האישי של lidoryakov
    lidoryakov lidoryakov מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    13/05/10
    שם פרטי
    לידור
    הודעות
    1,993
    קיבל לייק
    431 פעמים
    אני הולך לתת לך ביקורת בונה וגם פרגון אל תעלבי ואם אני פוגע אז אני מצטער

    אז ככה השיר הוא פריקה עם המון רגש עומק התחבטות ותסכול
    לא כלכך פשוט לך הקשר הזה אבל את בהחלט אוהב ומאוהבת

    אני מבין את התסכול שלך.

    בואי נלך לאופן המקצועי רגע

    השיר כתוב טוב אחלה של חרוזים מבנה של פריקה עודף של מוזה
    פשוט הרבצת את כל הרגש שלך על חרוזים
    אבל מה יכלת לשפר כאן?
    או איך יכלת מלחתחילה לכתוב את השיר יותר טוב

    דימויים
    מטאפורה
    חרוזים פנימיים גם
    פה ושם כמובן
    שפה גבוהה

    רוב השיר כתוב בשפה סבירה ומכובדת
    אבל ב 24\7 זה היה נשמע לי כמו איזה שלט פרסום בפיצוציה

    היה לך שורה כזאת

    ואני כאן יושבת וחושבת
    ולך שיר אהבה כותבת

    יושב חושב אוהב זה החרוזים הכי חרושים שקיימים, לפני שש שנים הייתי כותב וחושב ואוהב ברבה מהשירים שלי
    גם אייל גולן יושב וחושב לו איכן אהבתו
    קצת מקוריות בלעדיות הרבה יותר חשוב מכל דבר אחר.

    אז במידה ופגעתי מצטער
    יש לך פה גם מחמאות וגם ביקורת בונה
    אם זה נשמע לא טוב תקראי מהסוף להתחלה [=

    _Or_ ו-Afrodita אוהבים את זה.

  6. #6
    Afrodita Afrodita מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    23/03/12
    שם פרטי
    אלה
    הודעות
    14
    קיבל לייק
    2 פעמים
    ממש לא נעלבתי להפך אני שמחה לשמוע מה אפשר לשפר וכן אני מודה שאתה השורה של "אני יושבת וכותבת" כן די לקחתי מהשיר זה ממש לא היה בקטע רע פשוט זו השורה שהתאימה לי
    ולגבי השורה של 24/7 זו הייתה שורה די מפגרת אבל לא היה לי משהו מתאים אחר לכתוב פשוט באותו רגע אותו אחד שכתבתי עליו אמר לי משפט שכלכך התחבר לי לשיר אבל לא הצלחתי לחבר אותו לשיר שלי וזה מה שיצא
    בסופו של דבר פרקתי את הרגשות שלי ולא יותר

  7. #7
    הסמל האישי של Or
    Or Or מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    25/12/10
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,039
    קיבל לייק
    377 פעמים
    יפה מאוד.

  8. #8
    gsh333 gsh333 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    02/05/12
    שם פרטי
    עדי
    הודעות
    21
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ממש אהבתי

נושאים דומים

  1. מה לעשות? מעגל ידידות? בעעע
    על ידי Collo בפורום מה שבלב
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26/08/06, 04:21
  2. מערכת ההפעלה קרסה וקיבלתי מסך כחול, מה לעשות?
    על ידי yanivrosen בפורום מערכות הפעלה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30/04/06, 12:55
  3. נידפק לחבר שלי המשחק.. מה לעשות?
    על ידי Collo בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12/09/05, 16:02
  4. לא יודע מה לעשות
    על ידי Peleg בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 30/07/05, 22:11
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19/07/05, 02:07
eXTReMe Tracker