Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

אשכול: [הורדה] וחוות דעת מפורטת על Ballrooms of Mars

  1. #1
    Spit-Fire Spit-Fire מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    טמיר
    הודעות
    4,286
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טוב, לפי שנדבר קצת על השיר, הנה כמה מילות הקדמה על ז'אנר הגלאם רוק ועל טי רקס:

    הגלאם-רוק, סגנון שנולד בתחילת שנות ה-70, העדיף לאמץ פתגם אנגלי עתיק, שטוען כי אם אין לך הכוח להכריע את הדינוזאור, אולי עדיף לטפס לו על הגב ולנסות לרכוב עליו. למרות שהגלאם-רוק בראשיתו לא ניסה ליצור אלטרנטיבה, אלא לספק מעין פרודיה על הרוקנ'רול, הצליח דווקא הז'אנר הזה להשפיע על רוב הסגנונות המשמעותיים שנוצרו ברוק אחריו, מפאנק ורוק אלטרנטיבי ועד הארד רוק והבי מטאל. T. Rex, שקראו לעצמם על-שם הדינוזאור האימתני ביותר שהיה קיים על פני כדור הארץ (טירנוזאורוס רקס), הפכו לשם נרדף לסגנון הגלאם. הלהקה החלוצה הגדירה בתקופת פעילותה הלא ארוכה את כלליו של הז'אנר בנוגע ללבוש ולמוסיקה: נעלי פלטפורמה מפלצתיות, חולצות מוכספות, מעילים מפרווה סינתטית ואיפור כבד בעיניים. את כל אלה ליוו גם תפאורה שכללה במה אפופת עשן ומלודיות פשוטות, שנתמכו על-ידי רוק "מלוכלך" ובסיסי וגיטרות טעונות בדיסטורשן.
    קרדיט לMOOMA

    טי רקס זה בעצם מארק בולאן בעיקרו...
    השיר הזה לקוח מהדיסק אולי הכי טוב שלהם, The Slider
    אני אישית התוודעתי לשיר הזה מהפסקול של School of Rock.

    אתם בודאי תוהים מה קשור עכשיו שיר גלאם רוק...
    טוב, זה פורום רוק ומטאל
    וגלאם רוק היה זרם די חשוב בשנות ה70 וה80.

    Ballrooms of Mars הוא שיר שדי שונה בתכליתו משאר שירי טי רקס.
    זהו שיר איטי, עצוב ופואטי...
    יש לזה הרגשה חללית (בכל זאת, זה אמור להיות במאדים).
    בולאן מיטיב פה לשלב בין גיטרה אקוסטית וגיטרה חשמלית ויש בשיר הזה (בסביבות ה2:05) את אחד מסולואי הגיטרה היותר יפים ויותר עצובים ששמעתי בחיים שלי.
    ההפקה של טוני ויסקונטי מדגישה את כלי הנגינה ואת התחושה החללית באמצעות הדים של הגיטרות והתופים והשירה של בולאן נותנת הרגשה שאתה באמת צף באיזה שהוא חלל...
    יש איזכורים לבוב דילן, אלן פריד וג'ון לנון, בשורה אולי הכי טובה של השיר: John Lennon knows your name and I've seen his

    זהו לדעתי אחד משירי הגלאם רוק הכי טובים וגם משירי הרוק בכל התתי ז'אנרים
    הרבה מכם אולי לא ירצו להוריד את זה כי זה גלאם רוק, אבל פה הטעות שלכם...
    זהו שיר מלודי מדהים, עם סולו גיטרות נהדר, עם מילים יפות
    אולי השורה שהכי ממצה את ההרגשה של השיר היא:
    We'll dance our lives away
    In the Ballrooms of Mars

    אז יאללה, תורידו את השיר ותנו דעה!!!
    [HIDE]
    http://www.megaupload.com/il/?d=X3CR66JG[/HIDE]

  2. #2
    Midnight Walker Midnight Walker מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    18/09/05
    הודעות
    763
    קיבל לייק
    0 פעמים
    למה זה לא המקום ליכתוב על גלאם?!
    גלאם זה סוג של רוק..

    יש לי את השיר הזה..
    הורדתי את הסאונטראק של SCHOOL OF ROCK מרוב שיעמום..
    שיר נחמד..

  3. #3
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא מכיר את השיר, אבל בוא אני אתקן את כולכם, זה גלאם מטאל, גלאם רוק הפך ממזמן לתת ז'אנר של מטאל.
    לפחות עד כמה שאני יודע :X

  4. #4
    EXtra Men EXtra Men מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    19/09/05
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כל הכבוד על ההשקעה אחי ותודה על השיר

נושאים דומים

  1. עוד לא שאלתי דעת אנשים על העיצוב שעשיתי..
    על ידי ONmyOWN בפורום גרפיקה כללית
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09/07/07, 21:44
  2. [הורדה]Electro S. Vs Phanatic - Out Of You Love - UNR 2007
    על ידי Eskimo0 בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02/07/07, 23:43
  3. חדשה על GOD OF WAR
    על ידי {~Shriki~} בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16/05/07, 02:13
  4. |הורדה| Skazi and mc fishi - out of space
    על ידי P_uMa בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20/04/07, 14:44
eXTReMe Tracker