תסביר לי איך הגעתה שזה טרויאן איך?!
http://www.internetoptimizer.cjb.co.il/
ודולב יהומו שב בשקט על תוריד תישאר אם פינג 100
תסביר לי איך הגעתה שזה טרויאן איך?!
http://www.internetoptimizer.cjb.co.il/
ודולב יהומו שב בשקט על תוריד תישאר אם פינג 100
מדריך בזיין שלי רק דופק לך תפינגים
קוקס
מכיר את המדריך לא ממש עוזר..
חחח עשיתי בדיקה של טרויאנים ליפני זה היה רק אחד
אחרי שהתקנתי תחרא הזה מצא לי 250 אל תורידו
תנו לו באן לSpy Bot הדפוק הזה הוא ילד קטן...
הוא הפיל את עצמו שהוא אמר : אין טרויאנים אין טרויאנים
אינא על אמא שך
תנו לו באן לSpy Bot הדפוק הזה הוא ילד קטן...
הוא הפיל את עצמו שהוא אמר : אין טרויאנים אין טרויאנים
אינא על אמא שך
אחי זה קקמייקה של דבר, רוצה להוריד פינג? תבדוק שאין לך
SPY PROGRAMES
SPY BOT
וכל הקקה הזה, זה הדבר היחיד שעושה פינגים מבין כל הדברים, אם יש לך כסף תגדיל קו אינטרנט ועזובתך שטויות...
קוש על הדודה שלכם זונה בת זונה בת 1000 זונות תשחקו על פינג 100 כי לי יש פינג 27-51 הומואים המדריך המקורי http://support.nana.co.il/Article/?A...D=83061&sid=62
דוגרי...במקור פורסם על ידי MusT4nG`
שאתה אומר 27-51 אתה מתכוון ב-F6 או ב-F1
כי לי יש בF1
41-44 פינג אחרי כמה דברים שעשיתי .. לפני זה היה לי 50 ^^
טוב אני לא יודע מה איתכם יש לתוכנה הזאת הורדה גם בנענע
http://parapara.nana.co.il/Software/?SoftwareID=4187
לא חושב שנענע יתנו לכם להוריד וירוסים/trojans...
נראה מה החרא הזה שווה![]()
סתם מעפן
לא משפר כלום
אני מכיר ת'תוכנה והיא די האיצה
אבל מה זה החרטה הזה למה 3 קבצים
כולה קובץ .exe
נראה לי מוזר
ה 3 קיבצי רגסטרי זה לאינטרנט אקספלורר זה משנה הגדרות dns הפינג שלי ב- f6 הוא 35 - 43
ואני הבאתי לכם את המדרעך מסיבה אחת בילבד!!! נימאס לי לשחק בפאבליק אם לאגים!
נערך בפעם האחרונה על ידי spy_bot : 21/01/06 ב 13:23
רק בגלל שזה נענע אז זה בלי ספייוור? ROFL
זה פותח לך הרבה פורטים מבוטחים אז מה אם הוא לקח את זה משם, לי אין שום תוכנה ויש לי פה פינג הכי נמוך וזה עובדה...
אני הומו שלי יודע מתי להפסיק לפרסם
ועם אני ימשיך לפרסם שטויות אז אני אוכל באן.