מה אני צריך לעשות לשחק גרוע ??
אין מה לעשות אני אורג אותכם אז אתם מתבכיינים ??
תפסיקו כבר להתבכיין אין מה לעשות שיש לי נסיון ואני יודע טוב מאוד מאיפה אתם באים..
תחשבו מה שאתם רוצים אבל אני לא אחד כזה שצריך את "תוספות" בשביל לנצח ..
זה לא משנה לי אם אני ראשון או לא .. אני משחק בשביל הכיף .. לא הבנתם את זה עדיין ?
דיי חאלאס ...אני פה בשביל לעשזור לעלות קבוצות אז אני מצטרף לקבוצה לא הכי טוב אז כול םאומרים לי שאני מרמה ? לא מבין אותכם ילדים קטים בני 14-16 ..
נראה לכם שאני מנסה להראות פה למשהו אם אני טוב או לא ?[חוץ מההודעה הזאת]
הריי אם כול הכבוד אני אחד מאילו שייסדו פה הרבה ממה שקורה פה ותשאלו את הוותיקים ביננו אז תפסיקו להציק ילדים קטינים ..[ממש גן] !
וכן עוד מאט יהיה משהו מסודר [פרוייקט שלי פרטי].
ופשוט הרבה אנשים פה זה לא מגיע ...
יאאלה תפנימו לא כול אחד שהורג אותכם הוא ראדאר ..
אין חכם כבעל נסיון ! אין חכם כבעל נסיון ! אין חכם כבעל נסיון ! אין חכם כבעל נסיון !





הירשם כדי להגיב לנושא






