Lacuna Coil - 2002 - Comalies
ראיתי שאוהבים (?)
אז קחו.....
[HIDE]http://rapidshare.de/files/4727736/LCoil-Coma.part1.rar
http://rapidshare.de/files/4727492/LCoil-Coma.part2.rar
סיסמא- smith[/HIDE]
ביי.
Lacuna Coil - 2002 - Comalies
ראיתי שאוהבים (?)
אז קחו.....
[HIDE]http://rapidshare.de/files/4727736/LCoil-Coma.part1.rar
http://rapidshare.de/files/4727492/LCoil-Coma.part2.rar
סיסמא- smith[/HIDE]
ביי.
מזה?
טנקסססס![]()
לא אוהב את לאקונה אבל בכל מקרה יפה על ההשקעה
אני מכיר רק את our truth
תודה, עכשיו אני אשמע עוד שירים שלהם
להקה פסדר לא משו, פאאוור או גות''? כאן אני באמת לא יודע
תודה אבל!
אני גם לא אוהבת אבל חשבי שאתם כה O_O
שום השקעה מאמי.......
חח הם מוגדרים כגות' אבל זה לא תורה מסיני אתה יודע..