Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 23

אשכול: טופאק חי מת?-קבלו.

  1. #1
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כמה עובדות שגנבתי מראפ 4 לייף הכל בדוק מאה אחוז.
    כולנו שלנו את אותה שאלה חי/מת יש ל 2 האפשרויות הרבה הוכחות הנה הוכחות לכך שהוא חי



    1. טופאק קרא לעצמו מאקאוולי, על שם אסטרטג איטלקי שתמך בביום מוות כדי לעבוד על האויב. טופאק היה מעריץ שלו וקרא הרבה פעמים את הספרים שלו.

    2. גופתו של טופאק נשרפה אחרי יום שהוא נרצח... ממתי שורפים גופה של בנאדם שנרצח יום לפני?! לא היה אפילו ניתוח של גופה, וזה לא חוקי לקבור מישהו בלי ניתוח. בנוסף לכך, אף אחד לא דרש להוציא את הגופה מהקבר כמו שרצו לעשות לאלוויס ולאברהם לינקולן.

    3. ב-1994, לפני שנכנס לכלא, הוא אמר שאם ייכנס אי פעם לכלא הוא יהיה יותר רע אחרי שייצא, והוא באמת היה כזה. הוא עוד אמר שכשהוא ייצא מהכלא, הוא כאילו שיוולד מחדש. האם הוא התכוון לזה באמת? כשהוא יצא מהכלא, הוא נהיה יותר רע, ועוד הוא החליף ת´שם שלו למאקאוולי - זה יכול להיחשב כאילו שהוא נולד מחדש, אבל יש עוד משמעות - כאילו שהוא מת וקם לתחייה.

    4. בעטיפה של האלבום האחרון של טופאק הוא נראה כמו ישו. יכול להיות שהוא התכוון בזה לקום לתחייה ובאמת תכנן את זה? אם כן, הוא לא חכם, כי אז כולם יעלו עליו בגלל מותו של נוטוריוס ב.י.ג, שאולי מעשה יד של טופאק.

    5. לאס וגאס היא עיר משוחדת, וזאת אומרת שכל האנשים כולל העיתונות, עורכי דין, שוטרים וכו´ היו משוחדים ובאמת יצא לטופאק בעזרתם לזייף את מותו.

    6. יש כל מיני צירופי מקרים שבנויים על אותו מספר - 7:
    א. הוא נרצח 7 חודשים אחרי ש-all eyez on me יצא.
    ב. הוא נורה ב-7 לספטמבר, והמשיך לחיות 7 ימים: 7.9, 8.9, 9.9, 10.9, 11.9, 12.9 וה-13.9, יום שהוא מת.
    ג. זה יכול להסביר את שם האלבום the don killumineti: the 7 day theory.
    ד. טופאק מת בגיל 25, ואם מחברים את המספרים 2 ו-5 יוצא 7.
    ה. הזמן שנקבע כשהוא מת הוא 4:03, ואם מחברים 4 ו-3 יוצא גם 7.

    7. בתוך העטיפה של האלבום הכי חדש של טופאק כתוב "exit: tupac, enter: makaveli", כאילו שאם טופאק היה מת אז מאקוולי נולד. יש שם גם הצהרה של טופאק שאומרת שכשטופאק היה יוצא מהכלא היה נולד מחדש.

    8. בקליפ לשיר "i ain´t mad at ya" טופאק מנבא את מותו בכך שהוא מת באותו קליפ. אחר כך יצא קליפ חדש לשיר "makaveli", וזה בדיוק כמו שטופאק מת, מאקוולי נולד - "exit: tupac, enter: makaveli"

    9. בקליפ "toss it up" לטופאק יש כנראה נעלי ספורט של anfernee deon "penny" hardaway, שעוד לא יצאו לאור בזמנו של טופאק.

    10. בשיר "life of an outlaw" מהאלבום the 7 day theory טופאק אומר:
    "all for the streets fame on how to be managed, 6 months in advance to what we plotted, approved to go on swole and how i got it"
    זה מרמז על כך שטופאק תיכנן את מותו מראש ואיך שהוא נהנה מההצלחה של זה.

    11. לטופאק תמיד לבש אפוד מגן, אבל בדיוק בפעם הזאת לא היה לו...

    12. טקסי האזכרה לטופאק שנפתחו לציבור בלוס אנג´לס ובאטלנטה בוטלו... כנראה שלא היו שום טקסי אזכרה בכל מקרה...

    13. קאדילק לבנה שכללה את האנשים שרצחו את טופאק מעולם לא נמצאה. איך זה יכול להיות הרי לאס וגאס היא באמצע המדבר?

    14. לאס וגאס היא באמצע המדבר. איך זה יכול להיות שמסוקים לא רדפו אחרי המכונית? אם מישהו היה שודד קזינו, לא היו רודפים אחריו מסוקים? למה זה לא קרה במקרה של טופאק?

    15. מה לגבי זה שטופאק אומר "covered with cops" וגם "live on america´s most wanted" בשיר "thug luv". התמונה שלו שהופיעה ב-"america´s most wanted" היתה בנוגע למותו... איך הוא היה יכול לדעת שהוא הופיע שם אם כן הוא חי וראה את זה?

    לתושמת לבכם.

  2. #2
    Peleg Peleg מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    הודעות
    1,767
    קיבל לייק
    0 פעמים
    וואי ראיתי את לפני מלא זמן וזה באמת ממש מעניין...
    לדעתי אבל הוא מת מה אנשים ראו בטח את הגופה אז איך יכול להיות?!

  3. #3
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    שמעו אני גם לא בטוח בעניין הזה :X אבל מה הוא מלך מה לא יהיה D=

  4. #4
    al0n al0n מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/06/05
    הודעות
    1,077
    קיבל לייק
    0 פעמים
    [SIZE=1]חחח אני קראתי את אותו הדבר ב www.2pacfans.com

    תשמע הבחור מת ואם הוא לא מת אז הוא חי עכשיו באיזה מקום נידח

    אבל מה שאני מנסה להגיד פה בעצם.......

    P.DIDDY FAG :איד: :איד: :איד:

    אה ומי ששפיץ שיוריד את השיר של טופאק

    2pac- starring trough my rear view

    אחד השירים למבינים בלבד!!!

  5. #5
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לכווווווווווווו אני לא רואה את טופק חח סתם אני עובד עם ביגידי על משהו חדש אז גוד לאק

  6. #6
    al0n al0n מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/06/05
    הודעות
    1,077
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אהה ולמה שבמפי שאל.... זה מה שהלך בטאחלס:

    הוא וביגי היו חברים עד שהיה יום אחד שביגי אמר משהו על טופאק וההרכב שלו...
    ביום שזה נשמע בטלויזיה מייק טייסון התקשר לטופאק שידבר עם ביגי בגלל מה שהוא שמע שביגי דיבר....
    אבל הוא לא הצליח לדבר איתו....
    כמה ימים אחרי זה שדדו את טופאק בלובי של האולפן הקלטות שלו גנבו לו את התכשיטים וירו בו 5 פעמים .... לא יודע איך הבחור יצא מזה ונשלח לכלא לא זוכר כבר על מה...
    ומאז הוא לא ירד מהקטע שביגי שילם שיתנקשו בו.....

    עכשיו - יש מצב שבאמת הוא זייף תמוות שלו ואח"כ בגלל זה ביגי נרצח...

    ויש מצב כמו שכולם אומרים שהוא מת.....
    הראו קלטת ממצלמה נסתרת של טופאק והכנופיה שלו מרסקים איזה חבר כנופיה ואחרי 4 שעות ככה שטופאק יצא מהקרב של מייק טייסון הוא נורה .........

    וגם נראה לי מצאו עדויות של חברי כנופיות לשעבר שאמרו שביגי שילם מיליון דולר על מי שיתנקש בטופאק.....
    קיצר פאף דדי קוקסינל

  7. #7
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מי רצח את ביגי אתם יודעים? טופאק בככבודו ובעצמו רצח אותו כי טופאק זייף ת' מוות יגי לקח אחריות על המוות שלו אז מה טופאק יעשה אם זה לא נכון טופאק רצח אותו טופא'ק עשיתי עגיל באף כמוך אני אוהב אותך חחחחחחחח סתם

  8. #8
    Silver` Silver` מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    1,445
    קיבל לייק
    0 פעמים
    do i need to shot him another 10 bullets to make you understand he is dead ?

    i doubt it, if he is so popular and isnt dead why nobody ever said they saw him ?
    people saw elvis and he is dead for sure, its just doesnt make any sense.

  9. #9
    Ludacris Ludacris מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    25/01/05
    הודעות
    2,535
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הכל ח ר א


    זיו שים תמונוות

  10. #10
    al0n al0n מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/06/05
    הודעות
    1,077
    קיבל לייק
    0 פעמים
    "אנשים ראו את אלוויס"

    בטח אחרי איזה מנת יתר....

  11. #11
    ][*Vaako*][ אורח
    מה אתם ילדים מסכנים דבר ראשון לא קראתי את זה...
    כי הכל זה שטויות הוא מת וזהו מה כל הקטע הזה?!!?!?
    כאילו הוא איזה אגדה כולה ראפר.. זה לא שאני לא מעריך תעבודה שלו בתור זמר הוא num1
    אבל יאללה זהו מת אנשים סתם ממציאים עובדות ושטויות זה לא נכון..
    אנשים פשוט לא יכולים להשלים עם העובדה שזהו זה כמו שאמרו שראו את אלוויס פעם
    עלנה ?! מה נסגר איתם...

  12. #12
    al0n al0n מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/06/05
    הודעות
    1,077
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נו אז תקרא מה שאני כתכבתי זה מראה שהוא מת.... /:

  13. #13
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שטויות אם תקרא תבין שזה לא שטויות כתוב במאמר ששרפו ת' גופה יום אחרי שהוא מת.
    ממתי עושים את זה צריך לחקור ת' גופה סיבת המוות אבל לא כלום אין לכם קבר.
    אין לכם הוכחה שהוא מת אין הוכחה חוכת ואין הוכחה ש הוא חי אז יש שיר שלו שבסוף רשום
    i will be back 2006
    לכו תדעו...
    בינתייים חי מת זה לא חשוב אל תתווכחו כל עוד אין הוכחות.

  14. #14
    Nightwish Nightwish מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    21/07/05
    הודעות
    83
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יהומואים למה נראה לכם שיעשו לגופה ניתוח
    חחח
    באותה תקופה
    רצחו אותו וזרקו אותה אפיהשהו
    לא היו עושים ניתוחים לגופות
    לכו סתם זיוני שכל
    הוא מת וזהו
    והעתקת את זה מאיזה פורום esfl נראהלי

  15. #15
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ראפ פור לייף כתוב למעלה מה נראה לך אני כתבתי את זה? יאלללללללללללללה לך מה אתה מבין לא ניתחו גופהלך לך תעשה קקה יותר טוב

  16. #16
    al0n al0n מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/06/05
    הודעות
    1,077
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by Nightwish@Jul 25 2005, 01:57 PM
    יהומואים למה נראה לכם שיעשו לגופה ניתוח
    חחח
    באותה תקופה
    רצחו אותו וזרקו אותה אפיהשהו
    לא היו עושים ניתוחים לגופות
    לכו סתם זיוני שכל
    הוא מת וזהו
    והעתקת את זה מאיזה פורום esfl נראהלי
    נשמה נראה כאילו אתה לא מבין כל כך...
    אחרי שבן אדם נרצח והוא מת.... לוקחים אותו לביה"ח ועושים לו ניתוח לאחר המוות....
    (איפה פגע הכדור, כמה כדורים ירו עליו , וכו')
    יש מבין??!?

  17. #17
    ViRuSx ViRuSx מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    שם פרטי
    תומר
    הודעות
    1,333
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה פחד

  18. #18
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    Originally posted by gandalf+Jul 25 2005, 02:07 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (gandalf @ Jul 25 2005, 02:07 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Nightwish@Jul 25 2005, 01:57 PM
    יהומואים למה נראה לכם שיעשו לגופה ניתוח
    חחח
    באותה תקופה
    רצחו אותו וזרקו אותה אפיהשהו
    לא היו עושים ניתוחים לגופות
    לכו סתם זיוני שכל
    הוא מת וזהו
    והעתקת את זה מאיזה פורום esfl נראהלי
    נשמה נראה כאילו אתה לא מבין כל כך...
    אחרי שבן אדם נרצח והוא מת.... לוקחים אותו לביה"ח ועושים לו ניתוח לאחר המוות....
    (איפה פגע הכדור, כמה כדורים ירו עליו , וכו')
    יש מבין??!? [/b][/quote]
    כן דוקטור דע מדע :סיני:

  19. #19
    Nightwish Nightwish מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    21/07/05
    הודעות
    83
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נראה לך שבתקופה שלו עשו את זה
    בטח לקחו אותו החברים שלו וקברו אותו אי שם באזור מבודד

  20. #20
    sHkaBuBuLu אורח
    זוהר ארגוב יחזור רכוב על אלפקה אוגנדית בשלהי שנת 2007 כשראשו מהודר בתפוחי קטיף 1980

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. סינגל | חיים סאלם - חי כמו מת
    על ידי OFER COHEN בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21/04/11, 22:46
  2. סינגל | חיים סאלם - חי כמו מת
    על ידי OFER COHEN בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04/02/11, 22:07
  3. ארה"ב: היועץ של מחבלי 11/9 מבוקש - חי או מת
    על ידי Reporter בפורום מבזקי חדשות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06/04/10, 20:30
  4. הורדה|חי או מת\Dead Or Alive!~בלעדי~3GP!
    על ידי Kg132 בפורום סלולרי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18/09/08, 16:19
eXTReMe Tracker