Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 34 מתוך 34

אשכול: מקווה שתוכלו לעזור.. כרטיס מסך.

  1. #21
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים
    סתם דוג'
    ה-6600
    הוא חדש? לא כלכך, ושאני קניתי הAGP
    עלה פחות מהPCIE

  2. #22
    Sacrifice Sacrifice מנותק טורקי שכונתי עם קומבינות:)
    תאריך הצטרפות
    13/06/06
    הודעות
    812
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש סיבה שהוא לא יתמוך לי במחשב? (Palit FX6800GS 256MB)
    חוץ מהקטע של הAGP אני מתכוון..

  3. #23
    הסמל האישי של Crazy Death
    Crazy Death Crazy Death מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    03/03/05
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    5,083
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אם יש לך ספק של 400W ומלעה הוא יעבוד כמו גדול

  4. #24
    Sacrifice Sacrifice מנותק טורקי שכונתי עם קומבינות:)
    תאריך הצטרפות
    13/06/06
    הודעות
    812
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ועם 300 ? :\

  5. #25
    הסמל האישי של insan1ty
    insan1ty insan1ty מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,449
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Prophet
    סתם דוג'
    ה-6600
    הוא חדש? לא כלכך, ושאני קניתי הAGP
    עלה פחות מהPCIE
    כהוא רק הושק הPCIE עלה 200 שקל פחות מהAGP.

  6. #26
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עידן, מקס' תחליף ספק, כולה 150 שקל.

  7. #27
    הסמל האישי של insan1ty
    insan1ty insan1ty מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,449
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Prophet
    עידן, מקס' תחליף ספק, כולה 150 שקל.
    איפה ראית ספק לא ג'נרי ב150 ש"ח?
    אני רץ לקנות לי 10!

  8. #28
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מזה ג'נרי?
    אחי אני החלפתי ספק לפני לוזכר כמה זמן, 150 שקל בול. ואני לא מדבר על זבל...

  9. #29
    הסמל האישי של Crazy Death
    Crazy Death Crazy Death מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    03/03/05
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    5,083
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי insan1ty
    איפה ראית ספק לא ג'נרי ב150 ש"ח?
    אני רץ לקנות לי 10!
    יבגני ספק ג'נרי שמתקלקל כל שנה עולה 82 שקל :\(ע"ע נתי והספק השרוף)

  10. #30
    Sacrifice Sacrifice מנותק טורקי שכונתי עם קומבינות:)
    תאריך הצטרפות
    13/06/06
    הודעות
    812
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ספק באיכות טובה 400W זה לפחות 200

  11. #31
    WTF WTF מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/04/06
    הודעות
    721
    קיבל לייק
    2 פעמים
    שאלה קטנה שלא קשורה למה שנאמר כאן.
    איך הגעת לדבר הזה http://www.nfo.co.il/Upload/nfo-uploads/eJxDJAC_nfo.jpg
    כמו שפירסמת כאילו איך הגעת לחלון הזה אני שנה מחפש במחשב ולא מוצא
    אני רוצה לראות ת'מפרט ולא מצליח למצוא ת'חלון הזה

  12. #32
    Sacrifice Sacrifice מנותק טורקי שכונתי עם קומבינות:)
    תאריך הצטרפות
    13/06/06
    הודעות
    812
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש במלא תוכנות של נגד ספייוורים את האפשרות של לראות את מאפייני המחשב

  13. #33
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תוריד EVEREST
    ויש לך שם כזה שמוציא לך ניתוח של המחשב..

  14. #34
    Action-Ass Action-Ass מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    27/08/05
    הודעות
    447
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טי איי זה כרטיס מסך מעולה אם אתה שואל אותי
    שדווקא ולהפך זה כרטיס מסך שטוב למשחקים

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. עזרה לגבי כרטיס מסך
    על ידי BaJo/ShortY בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27/12/05, 20:36
  2. מישהו יכול לעזור ליי?? (בנושא כרטיס מסך)
    על ידי yaniv22 בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29/11/05, 23:24
  3. שאלה לגבי כרטיס מסך
    על ידי porche man בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29/11/05, 22:55
  4. בעיה במחשב\כרטיס מסך
    על ידי h3nz בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24/11/05, 11:59
  5. כרטיס מסך ?
    על ידי porche man בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13/11/05, 22:32
eXTReMe Tracker