סתם דוג'
ה-6600
הוא חדש? לא כלכך, ושאני קניתי הAGP
עלה פחות מהPCIE
סתם דוג'
ה-6600
הוא חדש? לא כלכך, ושאני קניתי הAGP
עלה פחות מהPCIE
יש סיבה שהוא לא יתמוך לי במחשב? (Palit FX6800GS 256MB)
חוץ מהקטע של הAGP אני מתכוון..
אם יש לך ספק של 400W ומלעה הוא יעבוד כמו גדול
ועם 300 ? :\
כהוא רק הושק הPCIE עלה 200 שקל פחות מהAGP.במקור פורסם על ידי Prophet
עידן, מקס' תחליף ספק, כולה 150 שקל.
איפה ראית ספק לא ג'נרי ב150 ש"ח?במקור פורסם על ידי Prophet
אני רץ לקנות לי 10!
מזה ג'נרי?
אחי אני החלפתי ספק לפני לוזכר כמה זמן, 150 שקל בול. ואני לא מדבר על זבל...
יבגני ספק ג'נרי שמתקלקל כל שנה עולה 82 שקל :\(ע"ע נתי והספק השרוף)במקור פורסם על ידי insan1ty
ספק באיכות טובה 400W זה לפחות 200
שאלה קטנה שלא קשורה למה שנאמר כאן.
איך הגעת לדבר הזה http://www.nfo.co.il/Upload/nfo-uploads/eJxDJAC_nfo.jpg
כמו שפירסמת כאילו איך הגעת לחלון הזה אני שנה מחפש במחשב ולא מוצא
אני רוצה לראות ת'מפרט ולא מצליח למצוא ת'חלון הזה
יש במלא תוכנות של נגד ספייוורים את האפשרות של לראות את מאפייני המחשב
תוריד EVEREST
ויש לך שם כזה שמוציא לך ניתוח של המחשב..
טי איי זה כרטיס מסך מעולה אם אתה שואל אותי
שדווקא ולהפך זה כרטיס מסך שטוב למשחקים