1.ראובן המלאך בהופעה- אני העבד חזק
2.ליאור פרחי וציון גולן-רק פסק זמן(תמנית ועברית)
[HIDE]http://www.speedyshare.com/813973488.html[/HIDE]
1.ראובן המלאך בהופעה- אני העבד חזק
2.ליאור פרחי וציון גולן-רק פסק זמן(תמנית ועברית)
[HIDE]http://www.speedyshare.com/813973488.html[/HIDE]
איך אתם מסוגלים לישמוע עיברית?
בעע
תודה
חחח מה אתה שומע גרמנית?
תודה נשמה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחבמקור פורסם על ידי Dan!el Tzabari
תודה אחי!@#
חחחח אז מה נישמע אחי !??!?
תודה כפרע