לזה אני מתכוון...: דרך אגב זה קורה רק בסרבר של Lords ובסרבר של Rolls תודה לעוזרים..!!
http://www.satla-zone.com/forums/showthread.php?t=40711
וואלה אליעד תותח.. תודה גבר..!!