Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 5 12345 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 92

אשכול: הסרט של השנה!!!!!! חובה להוריד!

  1. #1
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים

    הסרט של השנה!!!!!! חובה להוריד!



    http://torrents.thepiratebay.org/3711147/Shooter[2007]DvDrip[Eng]-aXXo.3711147.TPB.torrent

    חברה הפעם באמת, סרט מומלץ, כזה דבר הרבה זמן לא ראיתי!!!!

    מדובר על סנייפר ביחידה מובחרת בארה"ב אחד המטורפים......!

    כמות ההדשוטים שהוא מחלק בסרט רק עושה לכם זיקפה! אשכרה טקטיקל אופס לפנים, רימונים, רימוני עשן, C4.....מה לא!

    יש שם קטעים מטורפים של 2על2 וטימפליי חזק, לא חסר כלום בסרט הזה, כוסיות, מכות, הכל!!!!!!!!!

    חובה להוריד. אם למישהו יש לינק ישיר שישתף אותנו, למרות שלי אין בעיה להוריד מטורנטים, הוריד לי בחצי שעה משהו כזה, סרט מבוקש הרבה אנשים משתפים אותו......


    עריכה:

    כוסעמק הפורום הזה לא נותן לשים לינקים כמו שצריך....

    תעתיקו את זה אם אתם לא מסתדרים עם הראשון:

    torrents.thepiratebay.org/3711147/Shooter[2007]DvDrip[Eng]-aXXo.3711147.TPB.torrent
    נערך בפעם האחרונה על ידי mikewithbike : 18/06/07 ב 13:48

  2. #2
    הסמל האישי של EldaRz
    EldaRz EldaRz מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    24/08/06
    שם פרטי
    אלדר
    הודעות
    2,738
    קיבל לייק
    0 פעמים
    דיי כבר לפרסם הכל בTactical Ops מה אתה חיי פה?

  3. #3
    Yat` Yat` מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    16/07/06
    הודעות
    1,203
    קיבל לייק
    1 פעמים
    יאאלה נורייד נראה תסרט נישמע טוב !!

  4. #4
    הסמל האישי של WickedSick
    WickedSick WickedSick מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/11/05
    שם פרטי
    יותם
    הודעות
    13,516
    קיבל לייק
    4 פעמים
    שב בשקט כבר אלדר אתה לא מביןן הוא המנהל פה של הפורום הוא יעשה פה מה שבא לו
    מה אתה מיתערב .

  5. #5
    Xcite Xcite מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    07/04/07
    הודעות
    254
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי EldaRz
    דיי כבר לפרסם הכל בTactical Ops מה אתה חיי פה?
    מה קשור חי פה? מה לפרסם הכל בTO? סתום סתום -.-

    נשמע סרט נחמד ביותר :} מוריד ^.^

  6. #6
    הסמל האישי של Eskimo0
    Eskimo0 Eskimo0 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/06/07
    הודעות
    207
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כבר פירסמתי אותו לול "בסרטים"

    וגם זה לא מוריד טוב זה מוריד לי קובץ של 56 קגה

  7. #7
    הסמל האישי של EldaRz
    EldaRz EldaRz מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    24/08/06
    שם פרטי
    אלדר
    הודעות
    2,738
    קיבל לייק
    0 פעמים
    סבבה
    ....

  8. #8
    הסמל האישי של tarnegolz
    tarnegolz tarnegolz מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/05/06
    הודעות
    4,004
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה עם כתוביות?

  9. #9
    ZuZu ZuZu מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    10,169
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Eskimo0
    כבר פירסמתי אותו לול "בסרטים"

    וגם זה לא מוריד טוב זה מוריד לי קובץ של 56 קגה
    זה טורנט........

  10. #10
    הסמל האישי של Eskimo0
    Eskimo0 Eskimo0 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/06/07
    הודעות
    207
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ZuZu
    זה טורנט........
    אה..חחח אז אם אתם רוצים פירסמתי תסרט "בסרטים" אבל יש הרבה ליניקים אז למי שיש זיין להוריד תורידו

  11. #11
    Morning_Wolf Morning_Wolf מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    14/09/05
    שם פרטי
    בר
    הודעות
    7,039
    קיבל לייק
    12 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Eskimo0
    כבר פירסמתי אותו לול "בסרטים"

    וגם זה לא מוריד טוב זה מוריד לי קובץ של 56 קגה
    לי זה מוריד קובץ של 700 מגה וזה מוריד מהר

  12. #12
    הסמל האישי של D-Max
    D-Max D-Max מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    14/01/05
    הודעות
    2,006
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יווו כמה חיכיתי לסרט הזה הוא יצא?!@
    לא ידעתי שהוא יצא יש יש אני יצרוב אותו לDVD
    ודרךאגב בעברית קוראים לסרט "על הכוונת"

    סרט שיא החזק ממליץ אני יביא פה הורדה ישירה

  13. #13
    הסמל האישי של Eskimo0
    Eskimo0 Eskimo0 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/06/07
    הודעות
    207
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Morning_Wolf
    לי זה מוריד קובץ של 700 מגה וזה מוריד מהר
    חרטהההההההההההההההה

  14. #14
    הסמל האישי של tarnegolz
    tarnegolz tarnegolz מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/05/06
    הודעות
    4,004
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תענו ליי נוו

    זה עם כתוביות?

  15. #15
    הסמל האישי של D-Max
    D-Max D-Max מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    14/01/05
    הודעות
    2,006
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי -Tarnegolz-
    תענו ליי נוו

    זה עם כתוביות?
    לא ניראה לי ויא טמבל יש בדונקי

  16. #16
    הסמל האישי של tarnegolz
    tarnegolz tarnegolz מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/05/06
    הודעות
    4,004
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי D-Max
    לא ניראה לי ויא טמבל יש בדונקי
    אחותך טמבל גוש שומן

    מייק, זה עם כתוביות או לא?

  17. #17
    disel disel מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/05
    הודעות
    3,293
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הבאתי לאפיק ההומו לינק לפני שבוע
    יצא כבר תרגום בעברית ??

  18. #18
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    כן אבל יצא שחרור של aXXo וזה איכות הרבה יותר קרובה לDVD

    כתוביות אפשר להוריד פה: http://www.subs.co.il/movies/2007-shooter

    eskimo ראיתי שפירסמת תסרט, אבל אולי הסיבה שאף אחד לא מוריד אותם כי אתה שם 60+ לינקים של ראפיד שייר וזה יקח הרבה סבלנות לשנות 60 פעם איפי כדי להוריד כל פעם, אולי הגיע הזמן שתשנה שיטה?

  19. #19
    Peleg Peleg מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    הודעות
    1,767
    קיבל לייק
    0 פעמים
    2. אין לפתוח נושאים שאינם קשורים למשחק עצמו באופן ישיר או עקיף. OFF TOPICS יאושרו רק במסגרת רמה מקובלת שלא תחרוג מהטעם הטוב. קיימים תתי פורמים באתר בכל הנושאים העולים על רוחכם ויש לנצל זאת כראוי.
    אתה מזמן כבר חרגת מ"במסגרת רמה מקובלת שלא תחרוג מהטעם הטוב."
    יופי של דוגמה יש פה מצד מנהל הפורום...

    ובקשר לסרט הורדתי אותו שבוע שעבר ואחלה סרט

  20. #20
    הסמל האישי של koko_Jambo
    koko_Jambo koko_Jambo מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    10/03/06
    הודעות
    5,772
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי EldaRz
    דיי כבר לפרסם הכל בTactical Ops מה אתה חיי פה?
    צודק הבחור

עמוד 1 מתוך 5 12345 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. הסרט של הקלאן של ציון
    על ידי s4in3x בפורום Tactical Ops
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 18/03/06, 16:31
  2. סרטון חמוד של שניות שווה להוריד
    על ידי al0n בפורום מה שבראש
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 16/10/05, 19:13
  3. הדי`ס של השנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    על ידי S4in3x בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11/09/05, 10:43
  4. ה-מפגש של השנה ^_^
    על ידי GaLaXy בפורום Tactical Ops
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 29/08/05, 14:02
eXTReMe Tracker