די רק אל תקרא לי בוט בבקשהבמקור פורסם על ידי N!CkLeSs
ילד מחשב מסריח
בטח אתה בא לחברים שלך אחרי צהורים הי בוטים וכול זה מרוב שאתה נגרר מסריחץ @@
ואם אתה רוצה אחד על אחד
תשיג ממישהו תאיסיקו שלי
כנס אלי
ותראה באמת מה אני שווה
רק אל תבכה אחרי זה לסטלה זון שאני ציטר או משהו





הירשם כדי להגיב לנושא



